![]() |
Jag tycker sista åren är det alltid en massa snack om att det är de sämsta elitloppet hittills och bla bla bla....
Tror det kommer bli ett riktigt bra elitlopp med flera hästar som kommer stå för fantastiska prestationer! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Snabbaste tiden där 1.08,9 (Panne i försöket förra året) tror jag kommer slås i år. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Är inte bra nog för att göra något själv i Elitloppet och om man nu ska bjuda in utfyllnadshästar så tycker i alla fall jag att man kan ta lite spännande ekipage. I min mening finns det inte mycket tröttare ekipage än Reden med en överskattad jänkare... |
Citat:
|
Få in Vincennes!
|
Citat:
Finns väl inga spännande ekipage? Kolgjini var den som var spännande och den lär ju vara med. Är väl Vincennes då men blir det inte mycket franskt? Vilken häst tänkte du på? Månprinsen A.M. och Gunnar Melander - väldigt spännande? :p |
Citat:
Man vill ha potentiella vinnare och inte en som förmodligen bara gör ett bra lopp. |
Att folk säger att det är ett dåligt lopp är skrämmande, bättre än såhär kommer det ta lång tid innan det blir igen. Timoko, Maven, BBS. Sugarlight, Nahar, Voltigeur De Myrt, Magic Tonight, Univers De Pan, Nuncio, Mosaique Face och Ustinof Du Vivier är alla tillräckligt bra för att vinna Elitloppet, jämnare än såhär blir ett Elitlopp nog aldrig igen. Dessutom har vi Wind Of The North som kommer att sätta färg på loppet med sin explosivitet, Support Justice som är en joker och Royal Fighter, Bret Boko och On Track Piraten som är roliga ekipage att ha med i loppet.
Svårt att få till ett bättre fält, och att folk inte fattar att detta kan bli någonting alldeles extra är bara komedi. |
Citat:
Skulle vara skitspännande med Daley! Stallet håller honom högt och ägaren vill vara med i Elitloppet. Tror många skulle tappa hakan ;) |
Citat:
|
Drömmen hade ju dock varit att få in en till amerikanare nu, men det lär vara för sent. Tänk Bee A Magician som sista inbjudan, hade runkat hela kvällen för fasen!
|