Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Gävle 2015-05-23 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23956-v75-gaevle-2015-05-23-a/)

Speedyearl 2015-05-23 17:04

Jag tycker sista åren är det alltid en massa snack om att det är de sämsta elitloppet hittills och bla bla bla....

Tror det kommer bli ett riktigt bra elitlopp med flera hästar som kommer stå för fantastiska prestationer!

Helge 2015-05-23 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 433377)
Ja, det är bra med en finsk häst. Har inget emot att den kom med. Dom som har chans är redan med och de sista inbjudna blir nästan alltid utfyllnad.

Vill ha med Daley Lovin!

Chiron 2015-05-23 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 433381)
Vill ha med Daley Lovin!

Det borde vara den. Finns väl inte så många alternativ? Papagayo E.?

Helge 2015-05-23 17:08

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 433380)
Jag tycker sista åren är det alltid en massa snack om att det är de sämsta elitloppet hittills och bla bla bla....

Tror det kommer bli ett riktigt bra elitlopp med flera hästar som kommer stå för fantastiska prestationer!

Tycker det är ett kanon fält i år! Kan bli världsrekord!
Snabbaste tiden där 1.08,9 (Panne i försöket förra året) tror jag kommer slås i år.

Filmtokig 2015-05-23 17:08

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 433382)

Papagayo e har inget intresse av att vara med enligt kretsen kring hästen.

Hank Cracker 2015-05-23 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 433382)

:lol: NEJ TACK

Snapphanen 2015-05-23 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 433381)
Vill ha med Daley Lovin!

Vad sjutton skulle den bidra med i Elitloppet?

Är inte bra nog för att göra något själv i Elitloppet och om man nu ska bjuda in utfyllnadshästar så tycker i alla fall jag att man kan ta lite spännande ekipage. I min mening finns det inte mycket tröttare ekipage än Reden med en överskattad jänkare...

Shooter 2015-05-23 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 433380)

Jag tror också på ett roligt Elitlopp i år. En del nya stjärnor som ska visa upp sig. Det är bara hoppas att vädret inte ställer till det.

Snapphanen 2015-05-23 17:11

Få in Vincennes!

Chiron 2015-05-23 17:11

Citat:

Ursprungligen postat av Snapphanen (Inlägg 433387)
Vad sjutton skulle den bidra med i Elitloppet?

Är inte bra nog för att göra något själv i Elitloppet och om man nu ska bjuda in utfyllnadshästar så tycker i alla fall jag att man kan ta lite spännande ekipage. I min mening finns det inte mycket tröttare ekipage än Reden med en överskattad jänkare...

Då har du inte sett hästen. Trots åldern är den riktigt bra. Den gillar hårt tempo vilket det kan bli i år. Den lär nog inte vinna men ett bra lopp gör den säkert.

Finns väl inga spännande ekipage? Kolgjini var den som var spännande och den lär ju vara med. Är väl Vincennes då men blir det inte mycket franskt? Vilken häst tänkte du på? Månprinsen A.M. och Gunnar Melander - väldigt spännande? :p

hoola 2015-05-23 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 433392)
Då har du inte sett hästen. Trots åldern är den riktigt bra. Den gillar hårt tempo vilket det kan bli i år. Den lär nog inte vinna men ett bra lopp gör den säkert.

Finns väl inga spännande ekipage? Kolgjini var den som var spännande och den lär ju vara med. Är väl Vincennes då men blir det inte mycket franskt? Vilken häst tänkte du på? Månprinsen A.M. och Gunnar Melander - väldigt spännande? :p

"Den lär nog inte vinna men ett bra lopp gör den säkert."
Man vill ha potentiella vinnare och inte en som förmodligen bara gör ett bra lopp.

AndyMart 2015-05-23 17:18

Att folk säger att det är ett dåligt lopp är skrämmande, bättre än såhär kommer det ta lång tid innan det blir igen. Timoko, Maven, BBS. Sugarlight, Nahar, Voltigeur De Myrt, Magic Tonight, Univers De Pan, Nuncio, Mosaique Face och Ustinof Du Vivier är alla tillräckligt bra för att vinna Elitloppet, jämnare än såhär blir ett Elitlopp nog aldrig igen. Dessutom har vi Wind Of The North som kommer att sätta färg på loppet med sin explosivitet, Support Justice som är en joker och Royal Fighter, Bret Boko och On Track Piraten som är roliga ekipage att ha med i loppet.

Svårt att få till ett bättre fält, och att folk inte fattar att detta kan bli någonting alldeles extra är bara komedi.

Helge 2015-05-23 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 433392)

Det var samma negativa tugg om Delicious plats förra året och som hon gjorde det ♥
Skulle vara skitspännande med Daley! Stallet håller honom högt och ägaren vill vara med i Elitloppet. Tror många skulle tappa hakan ;)

Chiron 2015-05-23 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 433393)
"Den lär nog inte vinna men ett bra lopp gör den säkert."
Man vill ha potentiella vinnare och inte en som förmodligen bara gör ett bra lopp.

Jaha, så alla inbjudna har realistisk chans att vinna?

AndyMart 2015-05-23 17:19

Drömmen hade ju dock varit att få in en till amerikanare nu, men det lär vara för sent. Tänk Bee A Magician som sista inbjudan, hade runkat hela kvällen för fasen!