Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Solvalla Snackis! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23963-v86-solvalla-snackis/)

leffa 2015-05-21 14:10

Royal Fighter vilken Fighter ff obesegrad bf!

NicklasJ 2015-05-21 14:15

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 432521)
Återigen visar det sig att V86 går att få in med små insatser, till skillnad mot vad en del anser. Jag satte mina två spikar, två sparlopp och ett av mina U:n. Behöver få in två U-hästar för att få full pott. Torskade i tre garderingslopp, varav två där jag valde bort de hästar som vann och som jag hade från början. Det var faktiskt de enda hästarna jag valde bort i respektive lopp. I sista hade jag inte hittat vinnaren, men sju rätt var inte alls omöjligt. Kanonspel!

Jag kan ju tillägga att brorsan fick in ett par tusenlappar igår och att jag körde in åtta papp för ett par omgångar sedan.

Vad den här texten snarare bevisar är väl att du behövt större insatser? :whoco5:

Shooter 2015-05-21 15:03

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 432560)
Vad den här texten snarare bevisar är väl att du behövt större insatser? :whoco5:

Den visar att det inte hade behövt kosta så många tior till för att få sju rätt.

doob 2015-05-21 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 432454)
ludde kör dåligt men han är ändå kung

Ludde borde hålla sig till att enbart träna häst och sedan låta proffsen köra! INTE hans son! Då skulle ha femdubbla stallets inkörda summa/år!

Drömscenariot vore om han sadlade om helt till expertkommentator i TV! DÄR gör han sig bäst! :cheers:

putte64 2015-05-21 16:22

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 432579)
Ludde borde hålla sig till att enbart träna häst och sedan låta proffsen köra! INTE hans son! Då skulle ha femdubbla stallets inkörda summa/år!

Drömscenariot vore om han sadlade om helt till expertkommentator i TV! DÄR gör han sig bäst! :cheers:

Nu går det dåligt.
Men det har gått bra med samma filosofi tidigare.
Inte svart eller vitt :ohmy:

Viroid 2015-05-21 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 432581)
Nu går det dåligt.
Men det har gått bra med samma filosofi tidigare.
Inte svart eller vitt :ohmy:

Partizan Face igår var Luddes andra seger i Maj. Den första var Quick Fix i Säinäjoki. Segerprocenten för stallet är nere på 9. Att ha hela stallet fullt av egna uppfödningar efter egna hingstar och visa den svackan är jobbigt.

shjuve9le 2015-05-22 09:42

Men sen hade det inte blivit så stor utdelning när Örjan sålde sig till Hultman och inte ville köra för seger. Slapp böter slapp allt. Han drog i sin krokiga gubbsnorre och slängde iväg en soermapropp i ansiktet på alla som spikat när hann inte gick ut 700 kvar och skulle vunnit lätt.