![]() |
Citat:
|
Royal Fighter är bara intressant om skorna rycks.
Hur ska den för övrigt vinna? Kommer Jennifer till spets kör Ludde tills de båda dör... Och där tror jag faktiskt Royal Fighter dör först.. Och så vinner Daley Lovin (kanske kanske Seabiscuit, men ska mycket tur då). Och kommer Quick Fix till ledning bör han vinna. Tror Quick Fix kommer till spets. Skorna ska inte på vad jag har hört. Ludde tror på toppchans och han brukar vara bra på värdera sina chanser. Fattar oavsett inte hur Royal Fighter ska vinna |
Citat:
Royal Fighter är ju en bättre häst. Är väl bara kolla vilka dem tävlar emot på V75. Men jag tror att Daley Lovin vinner. För ovasett vart Ludde är, kommer han sabba loppet som han så oftast gör, är ju väldigt sällan han faktiskt lyckas med att tuta och köra. |
Royal Fighter bfr är väldigt intressant. Litar aldrig på Ludde och Jennifer verkar 100% på att göra vad som går för att svara. Är väl ändå risk att det öppnad på -05 och då vinner någon av de andra.
|
Citat:
Mot media och spelare är Ludde enligt mig en av de kuskar som är bäst på att värdera sina chanser. |
Inte sett att någon nämnt Seabiscuit som en tänkbar vinnare vid körning. Finns det inte en del som talar för den då ?
1. Nurmos skrev på twitter igår att det blir barfota runt om i kväll (skor senast) 2. Grymt imponerande årsdebut senast efter 7 månaders frånvaro. Vinst på 12,7 i volt över full distans på tillägg. 3. Har tidigare år gått framåt rejält med lopp i kroppen. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag tycker att Ludde är väldigt ärlig om sina chanser. Vad gäller Seabiscuit så förstår jag inte att den är så lite streckad bakom Luddes häst. Jag trodde på den förra gången också; en riktigt bra travare.
|
Citat:
Form slår väl klass? ;) 2014 var Royal Fighter bättre 2015 (än så länge) har Quick Fix varit bättre. |
Bet365 har inte spel på Daley Lovin till Elitloppet...:( Nu har jag mailat dom.
|
Citat:
Ja x antal gånger har alla kuskar gjort det, pga de saker som kan hända i trav och ja, alla sporter... Japp, vi tycker iaf olika. Ludde är iaf en av de jag lyssnar på vid intervjuer och värmningar.. Vad gäller Quick Fix är det ju dock en gasen i botten häst och bara köra! |
Citat:
Och Royal har gjort tre starter. Kontra Q F sju starter. Sen tycker jag att den har mött enklare gäng hela tiden. Det är nu det ska laddas och köras. Då tror jag inte Luddes häst har en chans. Fast med tanke på vilka som sitter bakom, borde detta va bäddat för någon bakom. Men jag blir faktiskt inte förvånad om Jennifer vinner. Kort sagt: Ludde har inte så mycket mer o hämta från sin häst, det har Jennifer med garanti. God tur. |
Citat:
|
Citat:
Och då garderar jag 4 hästar i detta loppet med utgång Quick Fix. Annars spikar jag Quick Fix! Got tur du med! :) |