![]() |
Citat:
Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
Eller vad syftar du på? Tor Mento är ju en trevlig chansspik enligt mig. Värderar chansen klart högre än den är spelad. Uhrberg, springspår, skoryck. :cheers: |
Citat:
:yes: |
Working on a dream i sista kan ro hem DD2 hur enkelt som helst tror ja med lite flyt med positioner och skitnödig hemlängtan! Ingen Goop nu men Jeppe e inte kattpiss
|
Citat:
Har den dock som första reserv, och om det skiter sig i övrigt med systemet så blir det DD-spiken |
Yammani hornline i dd1 är klart intressant
|
Flemming i intervjun om Remain Garbo i avd 1: 2.600, man behöver inte stressa.Jag tar det lugnt när bilen släpper...
Enligt Vi Tippa är det auto men ATG´s hemsida talar om voltstart, så också Travronden. Är det nån som vet sanningen? |
Citat:
|
Citat:
För mig blir det spik på Uhrberg som jag tror leder runt om i första. Sen kör jag en riktig rökare i sista på seronera som jag tror är bland de bästa i grunden i det loppet. väldigt lite streckad och i andra starten hos ulf tror jag den visar klassen o spikar |
Citat:
|
Jag valde ett lås i första, tror att Power M.M. sitter i rygg på min spetskandidat Tor Mento
|
1) 2,4,5,8,9 (streckar favoriterna + Untersteiners fina häst som gör årsdebut)
2) 1,4,5,8,13 (gillar Oscvar Ginman som kusk) 3) 3,6,12 (12 härdad i V75) 4) 3 (dagens bästa spik) 5) 1,2,5,8,9 (erfarne amatören Thorson alltför stor favorit) 6) 2 Kostar 375:-. Lycka till! |
Tror att Goop vinner...
|
Testar en tvilling. 4-7.
|
aj aj. uhrberg so brukar va så säker i volten. motrigg som vanligt:)
|