Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Romme (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23991-v64-romme/)

shjuve9le 2015-05-22 21:35

sista spelet sen hem efter jobbet

tvilling lopp 10 romme

1-3-9 = skrällar x 30

och den vettiga

2u
h1,11,12 x 100;-

shjuve9le 2015-05-22 21:41

huh va illa ;)

drakdead 2015-05-22 21:43

Tack för tipsen ikväll,brukar spela 1- 11 eller 11-1 på dd men tack vare tysk fulöl och Zaranoff hade jag spelat 3ggr.vill därför dela med mej om ett spel tilln imorron:nr 3 i V-75 3 lycka till

olle 2015-05-22 21:43

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 432955)
Jobbigt när oddsen bara rasar. Lyjam var min spik på V64:an men jag tyckte inte att den var spelvärd som vinnare. Jag trodde att oddset skulle sjunka ännu mer än vad den gjorde och så bra chans hade inte hästen...

den stod i 12,50 hos Unibet vid 19 tiden.

Hörde i intervjun att det inte bara var barfota ffg utan även jänkarvagn. Dom förändringarna ska man alltid vara uppmärksam på när Sören Eriksson är inblandad. Fanns denna info någonstans ? Inte på atg.se intervjuerna, i travronden eller guiden i alla fall. Någon av betaltjänsterna som kollat upp det innan loppet ?

Trinity 2015-05-22 21:50

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 432958)
Om du försökte fälla några favoriter så var det bra att du spelade annars inte... :)

Fick fem rätt men chansspikade Ossmann istället för Rappen...

Försöker alltid fälla favoriterna men missade vinnaren i sista avdelningen, Något som jag kom på ganska omgående men satte med vinnaren på det andra systemet där jag chansspikade Smedsbo Faksen..

Trinity 2015-05-22 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 432959)
neej gör det inte. gör nått annat en stund. sen tebax på ryggen igen ;)

Tack! shjuve9le
Känns ju så just nu och började spela 1982 och då mest på V65..
Började ungefär samtidigt att handla med aktier..
Och finns minst lika mycket om att läsa på om man handlar med aktier men känns mycket säkrare..

Att ge tips kan lätt gå fel men titta på..
Impact Coatings och Hanza Medical

En som jag ej satt mig in i men kan vara intressant är Gws..

millekung 2015-05-22 22:04

Jag la in 88 enkelrader idag med V6, missade på Lill Maria och Kirin de Zeun. Trodde på mer trafiktrubbel på anneros och att Bergharn skulle få bluffa bort sista, nära men långt ifrån.

hammmmmar 2015-05-22 22:07

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 432960)
Satt kvar med femtio sexor till sista, hade 3,8. Dumt att inte analysera sista avdelningen mer. Men i min värld ska inte Ohlsson va så passiv. Han vinner det där loppet så enkelt om han agerar lite tidigare, hålla på sist på innespåret och muppa sig. Shit så irriterande.

Var ju inte direkt så att vinnaren bara var bäst, hade en del flax loppet igenom anser jag. I och med att Bergh hoppar. Ohlsson är passiv som jag vet inte vad. m.m.

Nä, nya tag.

Ganska svåranalyserat dock att favoriten galopperar och en 6 procentare vinner överlägset från dödens :)

Filmtokig 2015-05-22 22:08

Citat:

Ursprungligen postat av hammmmmar (Inlägg 432973)
Ganska svåranalyserat dock att favoriten galopperar och en 6 procentare vinner överlägset från dödens :)

Dock så står jag fast vid att Ulf. O hade vunnit enkelt om han inte kört så passivt 90% av loppet.