Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Solvalla lunch-V65 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23994-solvalla-lunch-v65/)

macken11 2015-05-22 10:47

Solvalla lunch-V65

Tobin Kronos verkar var en riktigt fin häst.

tomtom2 2015-05-22 11:02

Citat:

Ursprungligen postat av macken11 (Inlägg 432785)
Tobin Kronos verkar var en riktigt fin häst.

Det är den säkert, men hur fan ska man kunna lita på firma Hultman/Kihlström?

Filmtokig 2015-05-22 11:05

Tycker Linus Boy är bättre. Plus har en kusk som alltid går för seger. Spikar emot alla dagar i veckan.

Shooter 2015-05-22 11:36

Jag tror att Örjan kör till spets och vinner. I det här loppet lär han nog inte släppa.

grönvitt 2015-05-22 11:40

Avd 1 She's From Above till 10% ser jag som ett verkligt fynd. Blir nog min spik i omgången
Avd 2 Avatar Accelerator var imponerande vid segern, men har varit struken för förkylning.
AVD 3
Avd 4 Dark Xray fick allt i halsen senast och står i tredje ledet.
Avd 5
Avd 6 Som Bobo såg ut på Rättvik måste jag se den i värmningen innan jag tar för hårt i den.

grönvitt 2015-05-22 12:14

När det äntligen skall bli bilprovstarter, då ta de bort bilden och man få höra andras åsikter. Det hade väl räckt om de sänt ljudet men låtit bilden ligga kvar. Skiter i det här och går ut och resar ogräs.

Chiron 2015-05-22 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av grönvitt (Inlägg 432801)
När det äntligen skall bli bilprovstarter, då ta de bort bilden och man få höra andras åsikter. Det hade väl räckt om de sänt ljudet men låtit bilden ligga kvar. Skiter i det här och går ut och resar ogräs.

Det där irriterar mig också. Låt oss få se hästarna. Ingen? bryr sig om vad "experterna" har att säga. Varför inte få valmöjlighet - de som vill se på experterna får göra det och de som vill se värmningar och provstarter borde få göra det - alltså två "kanaler"...

Filmtokig 2015-05-22 12:20

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 432803)
Det där irriterar mig också. Låt oss få se hästarna. Ingen? bryr sig om vad "experterna" har att säga. Varför inte få valmöjlighet - de som vill se på experterna får göra det och de som vill se värmningar och provstarter borde få göra det - alltså två "kanaler"...

En fråga om :moneybag:

Chiron 2015-05-22 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 432804)
En fråga om :moneybag:

Undrar hur mycket dessa otaliga "experter" kostar?

Shooter 2015-05-22 12:26

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 432805)
Undrar hur mycket dessa otaliga "experter" kostar?

Mer än det smakar! Jag vill se värmningarna, höra intervjuer och kommentarer från stallbacken. Resten klarar jag själv.

Migge 2015-05-22 12:31

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 432803)

"Experterna" är ju till för att ATG vill få mer spelande på sina olika spel & därmed en högre omsättning...likadant fungerar det hos övriga spelbolag som också har sina "experter"...

Nyckelorden är alltså = HÖGRE OMSÄTTNING för spelbolaget!

Att spelbolagen/experterna själva ska ge ut vinnande tips i längden är det väl få som tror på förutom speltorskarna?!

grönvitt 2015-05-22 12:34

Säger som jag sa till en kompis som började på Guiden . Är du så dålig på att spela så du är tvungen att börja sälja tips.
Tror att ingen av dessa tipsters skulle sälja tips om de kunde leva på att spela.

Chiron 2015-05-22 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 432808)
"Experterna" är ju till för att ATG vill få mer spelande på sina olika spel & därmed en högre omsättning...likadant fungerar det hos övriga spelbolag som också har sina "experter"...

Nyckelorden är alltså = HÖGRE OMSÄTTNING för spelbolaget!

Att spelbolagen/experterna själva ska ge ut vinnande tips i längden är det väl få som tror på förutom speltorskarna?!

För mig blir det oftast så att deras "expertis" förstör för mig. Ibland vill jag lira v/p och behöver se värmning/provstart. De brukar ofta stressa provstarterna när det är någon minut kvar. Får ju ingen tid att "analysera" och bestämma om man ska lira eller inte. Därför brukar jag för det mesta avstå spel när det sker...

Filmtokig 2015-05-22 12:36

Att vara "expert" i tv måste väl va lite pinsamt, jag menar bolagen garvar ju åt dem, "kolla pajasen som ger tips som torskar ryggar, och som så ofta blir det torsk!". Inte fan skulle en spelare som är vinnande månad efter månad, få ett jobb i tv-rutan. då skulle ju ATG bli ruinerade.

Migge 2015-05-22 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 432812)
Att vara "expert" i tv måste väl va lite pinsamt, jag menar bolagen garvar ju åt dem, "kolla pajasen som ger tips som torskar ryggar, och som så ofta blir det torsk!". Inte fan skulle en spelare som är vinnande månad efter månad, få ett jobb i tv-rutan. då skulle ju ATG bli ruinerade.

ATG kan inte bli ruinerade då spelarna spelar mot andra spelare...därav att oddsen är flytande...