![]() |
Citat:
|
Tillman är så jävla fantastisk! Royal Fighter all the way nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Jag gillar verkligen inte Tillman, men man kan verkligen inte undgå att imponeras av hästens insats, otroligt bra och totalt överraskande.
|
Härligt Jennifer!! Magisk insats! Sånt värmer i strilregnet... Åter till träningspasset ute..
:clap::clap: |
Citat:
Men håller med dig, som vanligt... :whistling: Nuncio gjorde INGENTING. Asså om det ska finnas någon logik, så finns det typ 3 växlar till och hämta. Den kanske inte vinner. Men jag kan garantera att Royal Fighter inte vinner. Jag är inte mycket för sånna här smöriga folkets häst historier. Riktigt smörigt... |
Citat:
Idiot! |
Märkligt lite V75-streck på Nahar och Timoko. Tror jag lirar lite vinnare på Nahar i försök 2.
|
Varken Takter eller Kihlström lär väl ladda i försöket? Då är 2 ggr pengarna på BBS bra betalt....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spelar en peng på Timoko här...hoppas BBS blir kvar bakom Brett Boko/Magic Tonight, kul för värdet i så fall...
|
Citat:
Kan man inte uppskatta det måste man vara en jävligt tråkig och bitter människa! Jag tror absolut inte att Royal vinner finalen men å andra sidan har ju alla staketexperter hittills hävdat att hästen inte ens hade i försöket att göra så enbart det skänker stor glädje! |
Ja man måste ha respekt för Tillman och hästens insats. Bronshäst som sagt, ska inte kunna tävla i dom här sammanhangen. Men form slår klass som alltid.
|
Citat:
Alltid dessa påhopp, tråkig och bitter? HAHA, jaja.. Sandlådenivå som vanligt. BBS Sugarlight är en Klass 1 häst... Jahopp.. Hästar utvecklas! Wtf... Stör mig på denne särbehandling, typiskt i travsporten. |