Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Söndag (Elitloppet) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24014-v75-soendag-elitloppet/)

Shooter 2015-05-31 15:09

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 435618)
Asså, förmodligen är Nuncio vinnaren av detta scenariot. Alla som hyllar Tillman och hästen. Jovisst! Grymt att vinna från dödens, grymt av henne framförallt. Men denna glädjen lär va kortvarig. Jaaaa, jag är negativ. Men när Nuncio bara GLIDER in som tvåa, tillsynes helt okörd. Fattar man vad denna kan underrätta i finalen om den bara är som den ska o inte floppar.

Jag trodde Tillmans skulle ge upp, så det var synd på min tvilling. Inget vidare tempo i loppet, men Royal Fighter fick gå i dödens och Nuncio säkrade bara en biljett till Finalen och har nog betydligt mer att ge.

jazboy 2015-05-31 15:10

Tillman är så jävla fantastisk! Royal Fighter all the way nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tomtom2 2015-05-31 15:11

Jag gillar verkligen inte Tillman, men man kan verkligen inte undgå att imponeras av hästens insats, otroligt bra och totalt överraskande.

Kyodai 2015-05-31 15:12

Härligt Jennifer!! Magisk insats! Sånt värmer i strilregnet... Åter till träningspasset ute..

:clap::clap:

Khiarshoor 2015-05-31 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 435621)
Jag trodde Tillmans skulle ge upp, så det var synd på min tvilling. Inget vidare tempo i loppet, men Royal Fighter fick gå i dödens och Nuncio säkrade bara en biljett till Finalen och har nog betydligt mer att ge.

Ja! De gick ju inget vidare "snabbt". Men ändå jämnt o "hårt" tempo for sure! Asså ingen skugga över vinnaren! Grym insats och allt det där.

Men håller med dig, som vanligt... :whistling: Nuncio gjorde INGENTING. Asså om det ska finnas någon logik, så finns det typ 3 växlar till och hämta. Den kanske inte vinner. Men jag kan garantera att Royal Fighter inte vinner.

Jag är inte mycket för sånna här smöriga folkets häst historier. Riktigt smörigt...

Filmtokig 2015-05-31 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 435624)
Jag gillar verkligen inte Tillman, men man kan verkligen inte undgå att imponeras av hästens insats, otroligt bra och totalt överraskande.

Vad i helv, har hon gjort dig för att du inte ska gilla henne?

Idiot!

Shooter 2015-05-31 15:15

Märkligt lite V75-streck på Nahar och Timoko. Tror jag lirar lite vinnare på Nahar i försök 2.

Stankarn 2015-05-31 15:16

Varken Takter eller Kihlström lär väl ladda i försöket? Då är 2 ggr pengarna på BBS bra betalt....

Shooter 2015-05-31 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 435629)
Varken Takter eller Kihlström lär väl ladda i försöket? Då är 2 ggr pengarna på BBS bra betalt....

Bret Boko lär laddas och troligen Magic Tonight också. Hoppas verkligen inte att BBS vinner. Vill ha upp värdet här.

tomtom2 2015-05-31 15:17

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 435627)

Idiot!

Antar att du själv har kuskar som du inte gillar utan att du behöver bli idiotförklarad för den sakens skull. Ta dig upp ur sandlådenivån.....

Sicken 2015-05-31 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 435627)

Idiot!

Man behöver väl inte vara idiot för att man inte gillar en viss kusk eller tränare. Tarzan, Ludde, Bergarn etc har rätt många som inte direkt älskar deras sätt att vara. Jag har inget emot Tillman men hon tillhör inte en av mina personliga favoriter.

hugotheboss 2015-05-31 15:20

Spelar en peng på Timoko här...hoppas BBS blir kvar bakom Brett Boko/Magic Tonight, kul för värdet i så fall...

Speedyearl 2015-05-31 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 435626)
Ja! De gick ju inget vidare "snabbt". Men ändå jämnt o "hårt" tempo for sure! Asså ingen skugga över vinnaren! Grym insats och allt det där.

Men håller med dig, som vanligt... :whistling: Nuncio gjorde INGENTING. Asså om det ska finnas någon logik, så finns det typ 3 växlar till och hämta. Den kanske inte vinner. Men jag kan garantera att Royal Fighter inte vinner.

Jag är inte mycket för sånna här smöriga folkets häst historier. Riktigt smörigt...

Det är ingen smörig historia! Det är en bronshäst med 3 kvinnan nånsin som kör elitloppet och hon sopar banan med övriga och vinner försöket från dödens!

Kan man inte uppskatta det måste man vara en jävligt tråkig och bitter människa!

Jag tror absolut inte att Royal vinner finalen men å andra sidan har ju alla staketexperter hittills hävdat att hästen inte ens hade i försöket att göra så enbart det skänker stor glädje!

Manprinsen 2015-05-31 15:23

Ja man måste ha respekt för Tillman och hästens insats. Bronshäst som sagt, ska inte kunna tävla i dom här sammanhangen. Men form slår klass som alltid.

Khiarshoor 2015-05-31 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 435635)
Det är ingen smörig historia! Det är en bronshäst med 3 kvinnan nånsin som kör elitloppet och hon sopar banan med övriga och vinner försöket från dödens!

Kan man inte uppskatta det måste man vara en jävligt tråkig och bitter människa!

Jag tror absolut inte att Royal vinner finalen men å andra sidan har ju alla staketexperter hittills hävdat att hästen inte ens hade i försöket att göra så enbart det skänker stor glädje!

Alltid dessa påhopp, tråkig och bitter? HAHA, jaja.. Sandlådenivå som vanligt.

BBS Sugarlight är en Klass 1 häst... Jahopp.. Hästar utvecklas! Wtf...

Stör mig på denne särbehandling, typiskt i travsporten.