Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Söndag (Elitloppet) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24014-v75-soendag-elitloppet/)

Chiron 2015-05-31 15:48

Citat:

Ursprungligen postat av abandofhope (Inlägg 435668)
Tror ni al dente körs i ledning om jonte laddas?

Med tanke på att det är sprint är det dumt att släppa... :)

olle 2015-05-31 15:48

Verkar som Tarzan har funderingar på att låta Per Skoglund köra Nuncio i finalen, lol

Tur att inte alla som intervjuas har så lite svar som Tarzan.

Shooter 2015-05-31 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 435670)
Verkar som Tarzan har funderingar på att låta Per Skoglund köra Nuncio i finalen, lol

Jag tycker han ska sätta upp Cattis, så kan det bli en kvinnlig segerkusk i finalen.

Chiron 2015-05-31 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 435670)

Varför inte Adielsson?

Stankarn 2015-05-31 15:50

Nu är det dags för dagens behållning. Jag hade tänkt stå över spel helt, men tvillingen 2-3 ser spelbar ut. Vi får se. Men lycka till Gunnar, alla tummar nu!

olle 2015-05-31 15:51

Vilka odds om någon av de tre musketörerna inte vinner elitkampen nu. I fjor blev det jätteskräll där om jag minns rätt.

newbranch 2015-05-31 15:52

Helge!
I rättvisans namn. Bestraffningar för den svenska drivern i försöket!

Chiron 2015-05-31 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 435674)
Vilka odds om någon av de tre musketörerna inte vinner elitkampen nu. I fjor blev det jätteskräll där om jag minns rätt.

Då är väl Bork Odin förste utmanare...

Stankarn 2015-05-31 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 435671)
Jag tycker han ska sätta upp Cattis, så kan det bli en kvinnlig segerkusk i finalen.

Jag tycker han ska sätta upp Cattis, så att det kan bli en kusk i finalen (bakom Nuncio)....

Manprinsen 2015-05-31 15:56

Bara att lyfta på hatten för Silje. Månprinsen var grym också, med ett till varv så vinner han...

olle 2015-05-31 15:56

Lannem Silje nya kallblodskungen.

Inte oväntat att Månprinsen skulle få sämsta loppet av dom 3. Skoryck hjälpte inte på Tekno Odin. Den fick ju ett mycket bättre lopp än Månprinsen.

Shooter 2015-05-31 15:56

Där blev jag blåst på V4:an, då jag ändrade från Lannem Silje till Tekno Odin. Det var ju inga fel på Lannems form, snarare tvärtom.

Stankarn 2015-05-31 15:59

En liten bit kvar till Järvsöfaks.....men hon är ju bara 5 år, så hon har tiden för sig...

Positionerna är viktiga...och viktigt att köra för position. Med nån som Björn Goop eller Erik Adielsson i sulkyn så hade Månprinsen suttit i spets istället.

znipstern 2015-05-31 16:01

Det är på tok för många människor som är utrustade med mikrofoner kring banan, inte bara Per Skoglund som behöver en kurs i när han ska hålla truten.

hoola 2015-05-31 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av newbranch (Inlägg 435660)
Jag hoppas att jag har fel. Men en risk föreligger att någon till slut ber Per "stoppa pressarna" Skoglund att dra åt helv...
Många biter sig i tungan när de ger fullvärdiga svar på form o värmning och motfrågan kommer
- Hur menar du då?
- Jätte, jätte bra.
Förklara för tittarna?
Vad vill denne journalist ha? 77,3% eller 97,25%?
Skulle någon säga 100%, och den inte vinner, så används ju det som ett motargument nästa gång. Allt för att göra "bra" Tv.

Jag håller fullständigt med dig!!! Det handlar helt enkelt om en enmansshow som går ut på att synas och höras så länge som möjligt för att folk ska tro att man jobbar oerhört mycket, utan att tänka på själva substansen i intervjuerna.
Vid ett enda tillfälle hörde jag Torbjörn J. efter ett uttömmande svar och en påföljande fråga "hur menar du då?" svara: "Du fick ju ett svar nyss!"
Beklagligt nog är många förblindade av P.S.´s tidsmässigt onödigt långa exponering och Gudförklarar honom utan tillstymmelse till ifrågasättande av hans "insatser".