![]() |
Yep. Fort. Föratt få veta bästa hästen , raka egna spår. 1609 meter fullgasrepa bäst vinner, lr separata lopp , bäst tid vinner ;) tråkigt som fan men då vet man vem som har bästa hästen tidsmässigt på 1609 meter. Örjan är bra när det gäller stora lopp. Spåret avgjorde mkt. Melanders häst kommer krossa det mesta om den stannar kvar i fattigsverige.
|
Synd att inte Svanstedt ville köra Nuncio i Elitloppet, då hade det varit klart! Å andra sidan hade oddset inte blivit mycket.
|
Citat:
Skulle inte Örjan (som de flesta andra) tända till mer när det vankas storlopp? Jag har full förståelse för detta. |
Citat:
|
Citat:
Jag tycker man ska va lika tänd oavsett prissumma på loppet. |
Inget större fan av Tillman men tycker att Royal Fighter var dagens roligaste. Heja Jennifer. Du var bra i dag.
|
Magic Tonight vinner Elitloppet. Men det enda man talar om är Nuncios prestation... :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var första intervjun på länge som Stefan Melander inte drev och lekte med alla.
|
Citat:
En gammal turgubbe, som kört in 38, 33, 35 och 39 mkr åren 2011-2014. Vad tyckte du om körningen i kvalet, när han tog ledningen över flera startsnabba hästar inklusive BBS Sugarlight. Det var den vinsten som lade grunden till innerspåret i Elitloppet. Till skillnad från gnällisar som dig - hyllar jag denne man idag! Örjan Kihlström är kanske den bästa kusken i Svewrige och i världen. Åtminstone idag.:hattenav: |
Tillman besviken, men vad hade hon förväntat sig när hon la sig på innerspår?
|
HaHa
Luddeintervju i liven efter loppet journalisten: Vad säger du om hästens lopp ? Ludde: Vad fan säger ni själva (enda svaret) ? 1,2 mkr var ändå ett bra tröstpris, men för Ludde räknas bara vinster. |
Citat:
|
Citat:
|