Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Söndag (Elitloppet) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24014-v75-soendag-elitloppet/)

Manprinsen 2015-05-31 18:09

Hur mycket tror ni Örjan får betalt av Wahlman för detta?

Dalle82 2015-05-31 18:09

Ludde sån jävla skön snubbe! Vinnarskalle deluxe kan inte annat än att bara älska den snubben!

Filmtokig 2015-05-31 18:09

Olle och Shooter m.fl som dissade Royal Fighter innan, gå hem och gör läxan. tycker hästen och kusken har bevisat vad dem är kapabla till.

Edit: Folk som alltid dissar Jennifer kan ju faktiskt sluta spela trav och börja äta bajs, hon är inte bäst, kommer aldrig bli bäst heller, men med det hon har och jobba med jobbar hon jävligt bra med.

Dalle82 2015-05-31 18:11

10,11,12 avslutar min dag.

olle 2015-05-31 18:11

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 435871)
Olle och Shooter m.fl som dissade Royal Fighter innan, gå hem och gör läxan. tycker hästen och kusken har bevisat vad dem är kapabla till.

Trodde inte den skulle räcka. Så där hade man fel. Royal Fighter var mycket bättre än jag trodde.

rasa59 2015-05-31 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av rasa59 (Inlägg 435844)
Jag säger bara så.

Jennifer hade chansen att bli histoiskt ,men kretsen vill ha rn bet av kakan.:hurt:

JENNIFER VAR EN KLART VINNARE :gun_bandana::KO::idiot::offtopic:

Shooter 2015-05-31 18:14

Citat:

Edit: Folk som alltid dissar Jennifer kan ju faktiskt sluta spela trav och börja äta bajs, hon är inte bäst, kommer aldrig bli bäst heller, men med det hon har och jobba med jobbar hon jävligt bra med.

Du är välkommen att följa med som ansåg att Timoko var helt klar! :lol:

Manprinsen 2015-05-31 18:16

Det är i princip omöjligt att sia om vinnaren i såna här lopp. Skiljer så otroligt lite mellan hästarna. Spårlotten avgör mycket.

Helge 2015-05-31 18:16

hahaha Filmtokig :)

Alla kan äta bajs då i stort sett då.

:clap:

dado 2015-05-31 18:25

grattis alla som vann nåt under denna undeb. helgen.. ny vecka imor och nya tag..

tomtom2 2015-05-31 18:26

Citat:

Håller med dig helt om att Royal Fighter var otroligt mycket bättre än jag kunde tro på förhand. Men vad Tillman gjorde som var så stort fattar jag inte, köra i dödens i försöket ( och ändå vinna) och sen krypa ner i rygg på ledaren när hon inte kunde utmana om spets. Det kunde väl vem som helst klarat av, t.o.m Janaxel Näsman tror jag.....

hoola 2015-05-31 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 435876)
Det är i princip omöjligt att sia om vinnaren i såna här lopp. Skiljer så otroligt lite mellan hästarna. Spårlotten avgör mycket.

Just precis! Spårlottningen visar sig vara det avgörande då Kihlström vann sitt försök och fick välja spår 1.Där har Untersteiner något at begrunda.Offra en minut på att lyssna på Björnkollen 4 minuter in.Goop föreslår t.o.m. att spika B.B.S.S. då den förväntas ta spets.Spets i sikte hade också hästens tränare Solberg i Travronden.Vunnet försök ger chans till bättre spår i finalen.Den chansen tog Kihlström.Inte säkert att B.B.B.S. hade vunnit finalen men haft långt bättre möjlighet vid ev.vinst i sitt försök.

Filmtokig 2015-05-31 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 435875)
Du är välkommen att följa med som ansåg att Timoko var helt klar! :lol:

Jag sa också att Fighter va stenklar att gå till final, ändrade mig sen och trodde mest på Ludde som körde Musse som slut vinnare vilket alla kan se i sharps tävlingen. :cheers:

Speedyearl 2015-05-31 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 435864)
Vad tycker du själv?
En gammal turgubbe, som kört in 38, 33, 35 och 39 mkr åren 2011-2014.
Vad tyckte du om körningen i kvalet, när han tog ledningen över flera startsnabba hästar inklusive BBS Sugarlight. Det var den vinsten som lade grunden till innerspåret i Elitloppet.

Till skillnad från gnällisar som dig - hyllar jag denne man idag!
Örjan Kihlström är kanske den bästa kusken i Svewrige och i världen. Åtminstone idag.:hattenav:

Framgick inte det utav inlägget?

Jag har inte gnällt på Örjan idag! Däremot tycker jag inte att han gjorde något för att hyllas heller!

Han hade snabbaste hästen på start x3! Du tror att han spetsade pga hans enorma kusk kompetens då eller? Alla utom Haugstad hade väl spetsat med den idag! ;)

Nej skämt åsido..Örjan är en utav världens bästa kuskar när han är på det humöret men det hjälper inte när han kört som en påse nötter på sistone.

znipstern 2015-05-31 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 435858)
Jag tycker man ska va lika tänd oavsett prissumma på loppet.

För nån som kör mellan 3 och 4 lopp per dag betraktar jag det som omöjligt.