![]() |
hoppas på att se Royal Fighter och framförallt Nuncio nästa år igen, och där har vi väl också ett par spikar till sommarens gulddivisioner
|
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=8Y33OB0A0TE |
Citat:
|
Dagens två finaste prestationer enligt mig Lannem Silje och Nuncio ♥
|
Citat:
Var också kul att se Al Dente tillbaka. Såg kanonfin ut med ny balans. |
Citat:
Men valde mina två främsta här bara :) Ja, jag älskar kallblod och ja, jag anser Nuncio var moralisk vinnare. |
Citat:
|
Jo Olle men den hade nog fått Pisk av goops , men han snavade ju i starten , 2.utv eller rygg ledaren så
|
Ni får säga va ni vill men jag vet att ÖRJAN är en piss kusk:thumbdown:
|
Stor framgång för atg även elitloppssöndagen. Totalomsättningen upp från 147 mkr i fjor till 163 mkr. En omsättningsökning med nästan 11 procent.
Nästan lika mycket publik också som elitloppssöndagen i fjor, så gissar att såväl arrangörer som spelbolag är väldigt nöjda trots skitvädret på lördagen. Spelarna förlorar mer ju mer som omsätts men alla pengarna i V75 poolerna delades ut såväl lördag som söndag och på lördagen fanns dessutom en massa extramiljoner i 7 rättspoolen som dock inte många ficka vara med och dela på. Söndagen var grym. Man satt och njöt hela dagen idag av den fantastiska sporten. Lördagen blev tyvärr inte lika trevlig pga vädret. |
|
Behöver inte rutan, men älskar trav
|
Fortsätt lira pisshästar utan skor.
Ni kommer betala min hyra igen !!! |
Citat:
|
Citat:
Hade någon frågat kunde jag motivera den 10 ggr om, men folk som läst mig mig behöver nog inte det. Sedan vet jag inte att den vinner, men vafan, det var värt liret !!! |