![]() |
Nytt skoryck nu på en storfavorit. Chansar på att det slår rätt liksom att galoppen på Westholms nr 3 senast när den gick barfota runt om ffg var ett olycksfall i arbetet. Den var ruggigt startsnabb senast på Axevalla i alla fall så till ca 40 ggr offrar jag 10 kr på en rak tvilling 3-12
|
jaha då fäller vi en favorit från skitspår igen. christoffer tack
|
5x10xLeif för 8:an på en femhundring...problemet var bara att man missade inlämning!:gun_bandana::idiot:
|
Här har jag chansat bort Björn helt på v86, kanske var korkat i slutändan.
|
Kör en tvilling till: 12 mot 2,8. Tycker att Lindbloms ser fin ut också, men är tveksam till att den kommer rätt på det.
|
Spelform: Tvilling
Hästar: 2, 9, 12 |
Björn är förjävlig alltså
|
Citat:
|
Citat:
Femman alltså. |
Den hästen fick göra ett ordentligt dagsverk i alla fall. Björn har inte haft så stora framgångar med egentränat hittills så jag chansade bort den.
|
fin form shooter.. nån dd
|
En storskräll i nästa och Leif i sista så lägger jag ner....Tills på fredag alltså!;)
|
Citat:
|
Citat:
DD 1 är svårt att räkna på. 2an är det väl 70 procents galopprisk på från det spåret men annars lämnade tränaren väl klart i någon intervju som lades ut här med. Spontant känns 9 och 11 intressanta men bakspår över 1640 gör det ju väldigt chansartat att gå på dom, men chansar på 9,11 mot 8 x 10 kr. 9an spelas ner något enormt ser jag på v spelet i dd 1. |
Min DD-lapp
Registrerat spel Datum: Onsdag 2015-05-27 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 293 Avd Ordinarie hästar 1 2 Quick on the Draw 2 1, 2, 10 Vadet gäller startnummer 3 x 50,00 kr Totalt: 150,00 kr |