Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 ÅBY (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24042-v64-aby/)

Helge 2015-05-28 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 434506)
Oskrivet kort här, inga roliga infon att skriva om. En som kört jobb, fin häst, problem i kurvorna, annars det som står överallt.

Ströks kort innan start för orent trav.

Helge 2015-05-28 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av HisMajesty (Inlägg 434559)
Ingves är en hårding det blir man i en Finsk Bastu! Sisu liksom

Så är det ;)

Med vänlig hälsning Bastuklubben

:cheers:

MikaF 2015-05-28 21:38

Många ogillar atg lives reportrar och deras tips men ikväll satte jag en rak dubbel tack vare deras värmninsinfo så en liten applåd kan man väl ge! Annars tycker jag att travnet är bra när Jönsson el Berglundh tippar men dagens tippare rankade vinnaren nr 6 med Ingves långt bak... Lite kasst. Ok de lämnar in före värmn info men ändå

Om_sommaren 2015-05-28 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 434562)
Många ogillar atg lives reportrar och deras tips men ikväll satte jag en rak dubbel tack vare deras värmninsinfo så en liten applåd kan man väl ge! Annars tycker jag att travnet är bra när Jönsson el Berglundh tippar men dagens tippare rankade vinnaren nr 6 med Ingves långt bak... Lite kasst. Ok de lämnar in före värmn info men ändå

Tränarna till hästarna som vann dubbeln trodde ju dock på sina hästar innan värmning också. var ju inga monstervärmningar på nån av dem, bara normalt

Stekel 2015-05-28 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 434562)

Ja visst var det rak dubbel 7-6 de lämnade till slut?

MikaF 2015-05-28 21:48

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 434565)
Ja visst var det rak dubbel 7-6 de lämnade till slut?

Yepp och den var klockren! Andades optimism såväl från stall som kuskar kring de kusarna. Skönt att den satt som omväxling och detta trots att ingen av dem var favoritspelad :-)

olle 2015-05-28 21:54

Banan ställde till det för många hästar i kväll och det hade nog betydelse för den höga utdelningen.

Lovande för alla som ska spela V75 i helgen. Det kommer ju vara många hästar som underpresterar om vädret blir lika dåligt som prognoserna säger och då kan det bli jätteutdelning.

MikaF 2015-05-28 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 434564)
Tränarna till hästarna som vann dubbeln trodde ju dock på sina hästar innan värmning också. var ju inga monstervärmningar på nån av dem, bara normalt

Absolut men vaket av dem att föra fram den optimism som tränare/kuskar hade samt att inget var negativt I värmningarna. Dessutom tog de ställning för dessa
Därför min applåd :-) Fanns ju flera vinnaraspiranter före loppen och vissa ganska hårt betrodda