![]() |
Citat:
Men finns inget värre än att spika i ett kallblodslopp...brukar inte funka för mig!:lol: |
Har inte med favoriten i första, tror inte ett skit på den idag. Är det korkat att dissa den helt?
|
Citat:
|
Så här tänker jag mig Dagens system (i princip efter strecklistan):
Avd Ordinarie hästar 1 1 Royal Apanage 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 3 2 Speed Delicious 4 1, 2 , 3, 4, 5, 10, 12 5 1, 2, 3, 4, 5, 10, 11, 12, 13, 15 6 7 Chelsea Boko 7 1 Highspeed Call |
Jag har rätt mycket tvärtom, massa hål i strecklistan på ramen för en gångs skull. Håller med om Highspeed Call dock. Enda bra favoriten idag. Kanske med undantag för Tangen Haap om den nu ens blir favorit.
|
1,2,3,5,6,9
Tangen Haap 2,5,7,9 1,3 1,5,9,11 1,2,5,7 Highspeed Call Lutar åt detta? |
Utnämner Royal Apanage till årets sämsta favorit,detta vinner 3 mockingbird Face.
|
Citat:
|
Fy fan idag blir det lottotrav med dessa yttre förhållanden :lol:
|
Ja sätter man den idag så kan man nog fira rejält! =)
|
Jag tycker det är helt outstanding att ha V75 den här tiden. Hann storstäda och dona här hemma tidigare vilket jag inte gör i vanliga fall. :thumbup:
|
Tog ställning och spika 2 i första avdelningen! Kan vara intaget av öl och sprit men vad vet jag! Älskar att sänka favoriter. Skåååål
|
Favoriten faller direkt :smoke:
|
Erik din jävla KUNG :claps:
|
Riktigt fult kört av J Norberg, uppenbart ett försök att gynna stallets andra häst i loppet.
|