![]() |
Citat:
|
Var finns Spelvärdes-entusiasterna nu?
Öppnade båda sina system med två spikar som föll och i femte avd. vinner en av deras mest överskattade hästar som visade tydligt varför man åkte till Jämtland ända från Skåne. |
Citat:
Hälsningar Mesta Mästarna |
Jag hörde ljudet ända hit länge men trodde det var inbillning, sen trodde jag olycka, att tvåan brakade in i staketet.
Tror startbilspersonalen tabbade sig, fel och galet blev det oavsett vad. |
Citat:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Vore lite kul om domarna i C-L meddelar att vi startar om finalen efter 35 minuter eftersom Messis kalsonger skaver, skulle nog bli succe'....... Not.
|
Citat:
|
|
Fyfaan vilken jävla lallare han är Wickman!!
Jävla lögnare! |
Wickman är en jävla lallare, ljuger om materialfel för att hans häst hoppar. Jävla gris.
|
Citat:
|
Då var det dags för nästa 10-taggare i form av 7 Chelsea Boko? Full körning ett tag så kommer hans avslutning att bita bra över det långa upploppet.
Var det inte lite smetigt när 6 Oasis Bi var tvåa bakom Maharajah? Björn går aldrig att räkna bort och nu är den t o m spelbar på vinnarspelet till nästan 6 ggr pengarna. Jag lägger en slant på Chelsea Boko som vinnare och på en tvilling med 7 mot 1,5 och 6, även om det låter långsökt att ett sto ska kunna matcha de här hingstarna. Men speedig är hon. |
"Tycker kör vi lämnar det här och ser framåt".... Efter att Wickham lyckas få till en omstart... Satan vilken pajassport vii lirar på och reportrarna vill kolla sådär lite lagom....
|
Stäng av en lögnare som Wickman resten av året, han kan ju köra startbilen istället.
|
Citat:
|