![]() |
Re dock får loppet i avd3
|
V75:5
Stolopp OCH lärlingar OCH spårtrappa. Skulle det inte ha räckt med enbart en eller ett par av de variablerna? Jag harverkligen tittat, och tittat. Men det här är ju i princip olösligt. Jag funderar på att ha utgång på 2 Prima Eagle, var nästan lite skrik på den senast den var ute på V75 men kördes väl lite väl offensivt och gillar nog inte att gå första varvet i dödens. Gick bra som trea efter invändig löpning som trea bakom Kicki the Dancer och Unique Gowan för tre starter sedan (december). Kanske kan komma bättre på det idag? Vill också varna lite för 12 Kemas Winnie, gick bra som trea näst senast med hela sista varvet i tredjespår. Kan Adrian få fart på 5 Eileen Boko? Svårt! |
Citat:
|
Banan verkar bli allt sämre så jag la ner tankarna på V75 spel i kväll, men tänkt på att chansen till hög utdelning ökar enormt nu. 4 av de 5 senaste åren har det varit favoritparad denna omgång i Östersund, men i fjor när det regnade blev det i alla fall utdelning i alla spelpoolerna. Problemet är att det är så fruktansvärt svårt att räkna på vilka hästar som kommer underprestera i gyttjan resp vilka som kommer hantera det bra.
|
Tycker det är konstigt att 6 Oasis Bi och 2 Cool Keeper är första- och andrahandare i Jämtlands stora pris. Oasis Bi stannade ju alldeles i förra starten på Vermo, och Leif Witasp är jättesympatisk men har väl inte helt lätt att vinna storlopp.
|
Citat:
|
Funderar på att chansspika super defilius. Mycket sparat sedan sist, frågan är ju, kommer han ut/fram? Vet inte om hästen är direkt startsnabb, någon som har bra koll på det?
|
Barfota runt om och 3% på sanity, är inte drt mumma?
|
Citat:
|
Global Revenge, Melker och Love ain't easy har segrat på tung bana i avd 1. Love ain't easy känns spännande med Kihlström och dom spelprocenten.
|
Citat:
|
Fan... Har inte med Chelsea Boko. Har inte denna gått på tunga, skitiga banor mkt i Frankrike?
Kom igen Putte, vet att du har svaret. Har jag gjort bort mig nu |
Tangen Haap 4 segrar på 5 starter på tung bana. Dagens bästa spik!
|
Kalypso Face struken nu.
Fler ändrar till skor på. |