![]() |
Undrar om Palle fick några pengar, förhoppningsvis inte.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lövgren vill nog ha revansch i sista, men det skulle inte förvåna mig om loppet åter går till Peter U.
|
Jag förstår inte vad som krävs för att bli kusk, om man gör som Palle kör allt för ledning, för att sen släppa med mindre än ett varv kvar på kortdistans. Jag menar ingen inte ens han själv kan väl tro att han ska få en lucka? Speciellt inte när han kört slut på ledaren och sin egen häst. Vissa kuskar göra sådana dåliga beslut ibland, så man blir mörkrädd. Han har en bra häst, som förtjänar mer.
Lycka till Helge. Som sämst fyra fyror och det kommer nog pröjsa rätt så bra, men hoppas ju givetvis på två femmor. Dock tror jag elvan kan bli farlig med J.U |
Tror 12 vinner dd 2
|
Helge lira på de två favoriterna du inte har med på systemet. Vinner de så sätter du fyran men även lite tröstpris på vinnaren. Torskar de och du inte sätter femman trots det så är det ändå inte så farligt - betyder ju skräll i sådana fall.
|
Statistiskt så är det nog bara 2-3 system kvar, förmodligen med streck på favoriten. Sitter 7 X Factor nu - då är ni bara en handfull som sitter med 5 rätt.....
|
Citat:
Jag tar skiten oavsett, är härdad. |
Lirar vinnare på Lövgrens i DD-2. Bra odds på den.
|
Jag avslutar dagen med en tvilling. 2,7,11,12 - en 200-ing runt om.
|