Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Snackis (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24086-v86-snackis/)

capone 2015-06-02 18:34

V86 Snackis
 
Nu kör vi

Draget kommer i sista Mosaique Face
Spiken kommer avd4 Bella Bourbon

Shooter 2015-06-02 19:02

Lämnade in redan igår då jag inte är hemma på onsdag. Spikarna blev Folli och Bella Bourbon.

capone 2015-06-02 19:05

Lite sugen på att spika BARTHOLD.K

Grant 2015-06-02 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av HisMajesty (Inlägg 436358)
1 1 Denim Boko
2 6 Magnus P.H.
3 2 Folli
4 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 13, 15
5 2, 3, 7, 8, 9
6 2, 4, 5, 7, 14
7 1 Maffioso Face
8 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12

1-6-2-2-2-2-1-1?

Nja, jag är tveksam.

Mvh

Galoppen 2015-06-03 00:07

V86 ons 3 juni

V86-1

Boston credit är i mitt tycke överstreckad, här ser jag vinnaren istället i nr 1, Denim boko, spets och slut. Nr 5 Unique gowan är en kapabel häst som inte fått det att stämma riktigt i år, men är i grunden en mycket bra häst. Nr 8 Aroma grim från spår 8 i sprint, NEJ tack. Nr 2 Nuvola di poggio har gått bra det senaste och ska ses med chans om det inte klaffar för dom två förhandsfavoriterna.

Hästar: 1, 4, 2, 5

V86-2

Här är det 3 hästar som sticker ut från mängden. 2 Jairo, 6 Magnus P.H och 8 Barthold K. 2 Jairo ser ut att bli favorit dock har han inte en särskilt smickrande rad i protokollet. Barthold K kommer ifrån en seger senast mot värdigt motstånd och ska ses med god chans här. Magnus P.H kommer också ifrån en seger där han slog dagens favorit Jairo. Här hittar jag ett lås på 8 och 6, känns säkert. Letar man skrällar bakom dessa så är det vidöppet.

hästar: 8, 6

V86-3

Här har vi en storfavorit i 2 Folli. Fälla eller inte fälla? Jag tycker vi fäller då det inte saknas motbud. 5 Angelo am gör bara fina prestationer. Nu har den inte startat på ett tag, lite ovisst, kanske behöver ett lopp i kroppen. Jag vill inte missa på den i vilket fall som helst. 1 Royal Trophy gör alltid gedigna insatser och kan mycket väl skrälla till om favoriten inte är på topp. 9 Ne me quitte pas ska inte glömmas bort om det blir lite körning i täten. 3 Pling plog med ingves i sulkyn kanske sätter lite press på favoriten i spetskörningen.

Hästar: 2, 5, 1, 9

V86-4

Här har vi återigen en storfavorit i 1 Bella bourbon. Den här spikar vi. Det tar emot. Bakom denna häst är det oerhört öppet och det blir för dyrt att gardera detta lopp.

Spik: 1 Bella bourbon

V86-5

Här är 3 Grace from above favorit. Men jag vill gardera. 8 Impression har gjort fina loop på slutet. 2 Twins divigaflinga är en fin häst som dessutom får kuskförstärkning med Jepson i sulkyn. 12 Network broline, där sitter johan untersteiner upp och jag ser denna häst som främsta motbudet.

Hästar 3, 12, 8, 2, 5

V86-6

Här tippar jag 12 Blue star champion som vinnare. Hästen har gjort riktigt fina lopp det sista och slutade bra som tvåa senast. Värsta motbudet är 7 Be spontaneous. Jag tror det kommer strula för den hästen, spår 7 och ingen vacker resultatrad. Jag spikar.

Spik 12 Blue star champion

V86-7

Här tror jag att 4 Rusty dust kommer hitta till spets tidigt och därifrån blir svårslagen. Det skulle va om Ingves kommer farande på 8 O’grady.

Hästar: 4, 8

V86-8

Här målar vi på. Första hästen är 12 sweet n sour akema. Men kan bli svårt från spår 12 i sprint. Jag vill ha med.

Hästar: 1, 3, 7, 8, 11, 12


Mina tankar inför morgondagen. 480kr

Filmtokig 2015-06-03 05:49

Vet inte hur mycket man ska söka efter faktorer till att en favorit ska torska. Men Bella Bourbon har vad jag vet aldrig startat bakom en bil. Endast 4 starter i karriären, plus en sådär kusk på det och innerspår.

Jag kan väl säga att det är omgångens sämsta favorit på förhand.

Galoppen 2015-06-03 07:43

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 436370)
Vet inte hur mycket man ska söka efter faktorer till att en favorit ska torska. Men Bella Bourbon har vad jag vet aldrig startat bakom en bil. Endast 4 starter i karriären, plus en sådär kusk på det och innerspår.

Jag kan väl säga att det är omgångens sämsta favorit på förhand.

Omgångens sämsta favorit håller jag inte med om. Tycker ändå den har god segerchans! Men kanske blir gardering ändå. vilka hästar tar du?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved