Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Boden (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24119-v75-boden/)

Abyss 2015-06-13 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 438695)
Någon som kan bifoga eventuella utdelningar, har ingen mobil på mig.. ?

Kan du inte kolla via datorn då eller hur gjorde du inlägget? ;)

Men here you go

http://s13.postimg.org/xo8jid03r/sju.png

Chiron 2015-06-13 22:37

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 438705)
Örjan vinner väl inte nu,när han är favorit?

Kolla på förstapriset... :)

drakdead 2015-06-13 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 438707)
Kolla på förstapriset... :)

Glömde

Chiron 2015-06-13 22:39

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438704)
Jag tänker vad jag skrev. Hästar som glänser där uppe i vardagstravet borde kunna bättre när det blir lite motstånd också när dom får lunka i spets i bronsdivisionen på V75 på en snabb och perfekt sommarbana. Jag blir verkligen bedrövad när jag tänker på vilka pengar dom tävlar om där uppe men sen genomskådas totalt när det är rikstotolopp.

Du har rätt om standarden. Men lägre prissummor skadar väl mer?

Stekel 2015-06-13 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438704)
Jag tänker vad jag skrev. Hästar som glänser där uppe i vardagstravet borde kunna bättre när det blir lite motstånd också när dom får lunka i spets i bronsdivisionen på V75 på en snabb och perfekt sommarbana. Jag blir verkligen bedrövad när jag tänker på vilka pengar dom tävlar om där uppe men sen genomskådas totalt när det är rikstotolopp.

Vinnartiderna idag

16,3
24.0
12,9
11,5
15,8
14,2

De två anständiga vinnartiderna är lopp där solvallahästar vunnit.

Om det vore som att ta godis från barn för bra hästar där uppe skulle det nog skickas upp flera hästar dit också. Men det här är som vanligt helt off topic och hör hemma i "Varför finns det trav i Norrland"-tråden som skulle vara hundra sidor lång nu om du bara lyckades hålla 50% av dina inlägg som handlar om det i den istället.

Önskar jag kunde lägga dig på ignore-listan och slippa se det, men du skriver ju en massa vettigt och tänkvärt emellanåt.

Stekel 2015-06-13 22:41

Citat:

Ursprungligen postat av Abyss (Inlägg 438706)
Kan du inte kolla via datorn då eller hur gjorde du inlägget? ;)

Men here you go

http://s13.postimg.org/xo8jid03r/sju.png

Går väl inte att kolla det där på datorn vad jag vet, har varit på ATG om det ett flertal gånger men de verkar ha ställt in sig på strutsläge i den frågan...

olle 2015-06-13 22:43

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 438710)
Om det vore som att ta godis från barn för bra hästar där uppe skulle det nog skickas upp flera hästar dit också. Men det här är som vanligt helt off topic och hör hemma i "Varför finns det trav i Norrland"-tråden som skulle vara hundra sidor lång nu om du bara lyckades hålla 50% av dina inlägg som handlar om det i den istället.

Önskar jag kunde lägga dig på ignore-listan och slippa se det, men du skriver ju en massa vettigt och tänkvärt emellanåt.

Dom borde köra lopp där uppe anpassat till kvaliten på hästmaterialet. Det är inte rätt mot dagens hårt pressade hästägare att behöva bussa hästar av V75 klass 100 mil norrut.

Blir dessutom trevligare spelmässigt när skräpet tävlar mot skräpet.

Gillar dock Boden på många sätt så om det är någon bana där uppe som ska ha V75 en gång om året så är det dom.

Chiron 2015-06-13 22:43

Höga tvillingodds om man tror på Backfire...

drakdead 2015-06-13 22:44

Min favorit häst i nästa lopp är ändå On Track Piraten sen får det gå som det går

Abyss 2015-06-13 22:45

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 438711)
Går väl inte att kolla det där på datorn vad jag vet, har varit på ATG om det ett flertal gånger men de verkar ha ställt in sig på strutsläge i den frågan...

aha didn't know that my bad

Lillis 2015-06-13 22:45

Så jävla tråkigt att reducera bort sig till den grad att man har PdM kvar som spik i sista

Chiron 2015-06-13 22:45

Nahar såg pigg ut...

ExtremtRik 2015-06-13 22:45

"Duell mellan Nahar o Panne de Moteur"

usch fy bubblan men förhoppningsvis svammel i vanlig ordning.

dessvärre verkar favoriterna frodas idag

DUELLEN är väl mellan Indigious och On Track Piraten !!?? Om nu inte den STORE DJävulen Bergh(?) o Creatine slår till förstås :D

Stankarn 2015-06-13 22:47

Ska Robban verkligen misslyckas totalt idag? Nä, nu sätter han Nahar till nästan 7 ggr pengarna. All-in! ;-)

olle 2015-06-13 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 438719)
Ska Robban verkligen misslyckas totalt idag? Nä, nu sätter han Nahar till nästan 7 ggr pengarna. All-in! ;-)

Det blir svårt för honom att vinna med den idag.