![]() |
5.Nano Broline i Klass I. Framspår och många främre placeringar om man bortser från galoppen sist. Kanske inte några imponerande tider, men med lite draghjälp i andra, tredje, fjärde utvändigt så ska han räknas! 1% är helt bortglömt i mina ögon även om det bara är onsdag än så länge!
|
Citat:
|
Citat:
|
Montdore borde väl vara en rätt säker spik? Inte mycket emot.
|
Citat:
Quality Questioned till spets från spår 8, sedan ska den slås. Finns ingen Oliver Kronos i detta gäng som den fick se sig besegrad av senast några meter innan mållinjen. Kricken CD fast med allt sparat senast, kan skrälla. Venkatesh senaste lopp var imponerande, då även från Spår 9 som är plus för denna hästen. |
Citat:
|
Klurar på Unique Julia och Love Dancer som spikar i nuläget. Lite osäker på hur bra Love Dancer öppnar? Kan han bli fast?
|
Man kan aldrig lita på Örjan sålänge han inte kör ett lopp med minst 1 Mille i prispengat
|
Citat:
|
Citat:
Unique Julia lite för långt ut (spår 6) som enda sto mot hingstar känns tufft. Kan vinna men kan också hamna sett... Adielssons verkar ju vara på gång (dåligt spår). Ska ju prova kort distans (auto) första gången så inte säkert hur den funkar på sprint men det känns iaf som att det borde funka tycker jag. Tycker att det är ett öppet lopp... Love Dancer gör debut i bronsdivisionen och Fredrik B Larssons som favorit mot rätt så fina hästar känns lite magstarkt. Verkar dessutom kunna galoppera i volt. Lycka till! |
Citat:
Venkatesh var min tidiga tanke men att spika den hästen är som att köra rysk roulette. |
Chelsea Boko struken. Då är väl Panne klar?
/TT |
Citat:
|
Citat:
Edit: Frågat min vän. Var tydligen Lawless Laday han menade, 1:an i första avdelningen (den ska kanske testas barfota runt om). Hur han fick det till Love Dancer vet jag inte (bara startspåret som är lika)... :) |