Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Boden (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24119-v75-boden/)

Kyodai 2015-06-12 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438239)
Vet inte hur man definierar kanonväder i norra Norrland. Det finns i alla fall inget i nuläget i prognoserna som talar om nederbörd och det är det viktigaste när man läser på. Däremot är det nog vinterkläder på för dom som ska dit för det ska enligt SMHI max vara en 7-8 grader varmt under senare delen av kvällen. Hoppas inte det skrämmer bort besökare. Det arrangörerna drömde om i vintras var nog en mild afton men å andra sidan blir det inte samma mardröm som på Solvalla för två veckor sedan eller som i Östersund i lördags.

Norrlänningar vet hur man blir varm inombords när det knäpper

till lite grand utomhus... :whistling:

Chiron 2015-06-12 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 438313)
Har ju gått tider som ingen annat lyckats med i fältet, är snabb ut.

Så jag skulle vilja säga att hon är det, då det är kortdistans.

Nja, inte så stora skillnader på tiderna. Berghs har bara testat sprint två ggr. 12,4 tid. Adielssons ska prova första gången (auto) men sett till medeldistans är det ingen skillnad mellan favoriten och denna. Sen har ju 9:an gjort 11.9 tid. Så det finns utmanare.

Verkar inte favoriten vara för ojämn? Annat stall nu förvisso...

Tirich 2015-06-12 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 438313)
Har ju gått tider som ingen annat lyckats med i fältet, är snabb ut.

Så jag skulle vilja säga att hon är det, då det är kortdistans.

Fast rekordtiden senast sattes ju efter en ganska behaglig resa på innern med lucka till slut.
Men som storfavorit kanske hästen får sitta i fred i ledningen och bluffa bort det. Spetschansen är ju given iaf.

Jag tror nog att några kan tänka sig att syna dödens här, så hon ska va bra för att vinna

joalore 2015-06-12 15:37

Jag funderar på att spika Unique Julia , på grund av spetsläge. men jag är lite orolig för att hon är lite blöt. Någon som har en uppfattning om detta?

Dahle 2015-06-12 15:58

Citat:

Ursprungligen postat av joalore (Inlägg 438324)
Jag funderar på att spika Unique Julia , på grund av spetsläge. men jag är lite orolig för att hon är lite blöt. Någon som har en uppfattning om detta?

Och jag tänker spika Global Revolver, som krossar Julia från dödens (tror jag)
:)

joalore 2015-06-12 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av Dahle (Inlägg 438328)
Och jag tänker spika Global Revolver, som krossar Julia från dödens (tror jag)
:)

Du kan ha rätt, var ju bra senast, kanske nöjer mig med utgång.

bjarnet 2015-06-12 16:15

Nån som har nån uppfattning om pix jubb, ny kusk och rekordtid senast på aktuell distans, tuffare lopp nu men med bra resa så borde han kunna smyga med!

olle 2015-06-12 18:30

Boden saxbana i kväll. Ser ut att ha regnat en hel del där idag och banan ser långt ifrån perfekt ut. Hoppas det blir uppehåll i morgon.

Chiron 2015-06-12 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av bjarnet (Inlägg 438334)
Nån som har nån uppfattning om pix jubb, ny kusk och rekordtid senast på aktuell distans, tuffare lopp nu men med bra resa så borde han kunna smyga med!

Mina tankar trots att jag ännu inte har läst på...

Kontio har kört den två ggr tidigare, resulterat i två nollor. Senaste rekordtiden var den nog inte delaktig i den snabba startrusningen, så tiden ska man nog inte bli så "imponerad" av. Men visst allt kan hända men det realistiska är nog en platschans...

Lycka till!

mackpeter 2015-06-12 18:56

Citat:

Ursprungligen postat av joalore (Inlägg 438324)

Spelarservice säger i påan att dom har svaret. Vad säger dom?

SO 2015-06-12 19:30

9 Happygangster GL har jag MJÖLKAT sedan vinsten 18 okt 2013 i östersund (16 i odds)
eftersom min curlingkompis är med i tränar den och fått bra info mellan varven. Har aldrig varit bättre än nu sägs det. Gick enorma 11.9 senast endast slagen av Bartender In (11.8). Sedan gick Bartendern ner på Valla och städade av ett bra gäng. Lite jobbigt att spika Gangstern,. men jag har faktiskt råd med 2 hästar till i loppet. Plockar bort en ur gruppen 1-6-7. Inte bestämt mig än

Liljendahl 2015-06-12 19:36

Unika Julia lattjar undan imorn från spets... Veckans bank. Sen sätter väl takter ditt Valeur?? Trevlig helg vänner

Strappa71 2015-06-12 19:39

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 438381)
Spelarservice säger i påan att dom har svaret. Vad säger dom?

De spikar. Som alla andra typ.

Manprinsen 2015-06-12 19:49

Hulte Magnus känns mer och mer klar. Helstängt på i morgon och form + bästa kusken. Unique Julia har jag blött och stött hela dagen, är livrädd för Revolvern med Erik. Har lite svårt för hästar som brukar bli blöta tillslut.

mackpeter 2015-06-12 19:58

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438367)
Boden saxbana i kväll. Ser ut att ha regnat en hel del där idag och banan ser långt ifrån perfekt ut. Hoppas det blir uppehåll i morgon.

Det kladd man ser nu på Bodens bana ser inte roligt ut. Hoppas det ändrar sig under de närmaste 24 timmarna.