Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Boden (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24119-v75-boden/)

Strappa71 2015-06-13 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 438547)
Köper inte snacket om distansminus. Han vann ju både Jubileumspokalen och Sundsvall Open Trot över aktuell distans.

Jubileumspokalen = bara 5åringar
SOT = smörresa

I ledningen har han skrynklat ihop sig ibland över distansen när inte formen varit maxad. T ex New Line.

kasse 2015-06-13 15:48

tror love dancer leder runt om....!;)

Manprinsen 2015-06-13 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av kasse (Inlägg 438551)
tror love dancer leder runt om....!;)

Inte med Raz Mackenzie på utsidan i alla fall.

Chiron 2015-06-13 15:58

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 438548)
Jo men vi är 6 pers som spelar och ingen av oss är intresserad av att vinna 10000, utan systemet måste ha miljonpotential. Därav känns Venkatesh intressant som spik byggt på att det blir körning mellan QQ och Montdore. Det andra alternativet var Unique Julia, men jag hatar att spika hästar som kan bli blöta även om den förmodligen håller undan. Isåfall kan jag lika gärna spika PDM i sista då dom är jämnspelade, men där man vet vad man får med PDM. Fast det är så förbannat trist att spika i sista.

:cheers:

Ah, ok ni är flera personer, trodde att du gick "all-in" idag... :D

Jag hade hellre spikat Aristocat Boko istället för Venkatesh. Både har lite svårt för att vinna, men Ohlsson är bättre. T.o.m. Kricken CD med Takter känns mer intressant om du tror att favoriterna kör mot varandra.

Tänk på att Montdore inte ska springa barfota runt om. Den kan galoppera eller så kanske den presterar sämre än vanligt? En galopperande Montdore betyder väl att QQ bestämmer i spets?

Jag hade nog hellre kört med en spik och tagit bort ett par av "långskotten"...

Ni får gå på känslan helt enkelt. Känns det rätt så, men spika inte den "bara för att"...

Helge 2015-06-13 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av bjarnet (Inlägg 438543)
Vart har du hittat den informationen?

Expressen och där spikar han inte, vet inte om han tippat på annat håll.

http://i.gyazo.com/43b34c19597dd42939e1f7494fdcb08a.png

bjarnet 2015-06-13 16:07

precis vad jag menar att qq kommer vilja ha spets med Montdore utvändigt som driver upp tempot för att hans chans med skor är att få överta! = högt tempo.. Och den som vinner på det är "trumvirvel"... Venkatesh

Citat:

Ursprungligen postat av KonsultTT (Inlägg 438546)
För mig är QQ klar förstahäst i loppet. Härdad i Silver och fick knappt stryk av Oliver Kronos näst senast. Både Venkatesh och Montdore är nya i Silver. Venkatesh står dessutom väldigt hårt inne med endast 814' intjänat.
Varför ska QQ släppa till Montdore som jag inte ens tror kommer att försöka överta då den ju vunnit från dödens tidigare och dessutom ska gå med bakskor nu?

21:20 i kväll får vi se hur det gick.

/ TT

kasse 2015-06-13 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 438552)
Inte med Raz Mackenzie på utsidan i alla fall.

hästen är jättebra inte kusken...hoppas jag har rätt:)

Manprinsen 2015-06-13 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 438553)
Ah, ok ni är flera personer, trodde att du gick "all-in" idag... :D

Jag hade hellre spikat Aristocat Boko istället för Venkatesh. Både har lite svårt för att vinna, men Ohlsson är bättre. T.o.m. Kricken CD med Takter känns mer intressant om du tror att favoriterna kör mot varandra.

Tänk på att Montdore inte ska springa barfota runt om. Den kan galoppera eller så kanske den presterar sämre än vanligt? En galopperande Montdore betyder väl att QQ bestämmer i spets?

Jag hade nog hellre kört med en spik och tagit bort ett par av "långskotten"...

Ni får gå på känslan helt enkelt. Känns det rätt så, men spika inte den "bara för att"...

Har en till variant där jag låser på QQ och Venkatesh samt Unique Julia och Global Revolver. Hulte Magnus ensam spik.

Chiron 2015-06-13 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 438557)
Har en till variant där jag låser på QQ och Venkatesh samt Unique Julia och Global Revolver. Hulte Magnus ensam spik.

Enligt mig verkar den varianten "sundare"... Kanske inte blir "ensam vinnare system" men hur ofta blir det sådana omgångar?

draken 2015-06-13 16:29

Den här omgången brukar inte ge så mycket. Säkert inte i dag heller men det skiter jag i. Spelar bara ett litet på skoj idag.

Tirich 2015-06-13 16:42

Dax för Henrik Svensson att spräcka 0:an på V75 idag?
So Gå Hero tidig tycker jag

Chiron 2015-06-13 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 438560)
Dax för Henrik Svensson att spräcka 0:an på V75 idag?
So Gå Hero tidig tycker jag

Den värmde ju otroligt bra senast. Synd att det är volt, lär nog tyvärr galoppera...

Altoc 2015-06-13 16:59

Tant Grön (Margareta W-K) har rest upp till Boden. Skulle ALDRIG ske om inte Hultman givit klartecken på Panne. Efter avd 7 får vi se henne kramandes Örjan i vinnarcirkeln.

Filmtokig 2015-06-13 17:01

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 438562)
Tant Grön (Margareta W-K) har rest upp till Boden. Skulle ALDRIG ske om inte Hultman givit klartecken på Panne. Efter avd 7 får vi se henne kramandes Örjan i vinnarcirkeln.

När gav han klartecken? Var han helt hundra?

Han var ju högst osäker i veckan, och även Örjan igår va osäker på formen och tyckte Panne ska garderas. Viktig info för mig.

Altoc 2015-06-13 17:05

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 438563)
När gav han klartecken? Var han helt hundra?

Han var ju högst osäker i veckan, och även Örjan igår va osäker på formen och tyckte Panne ska garderas. Viktig info för mig.

Visst, vet vad Hultman sagt officiellt. Men internt måste han ha gett klartecken.