Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Startlistor Bjerke (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24120-startlistor-bjerke/)

olle 2015-06-14 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 438894)
Ja, det såg ju väldigt lätt ut i de första loppen så det var väntat.

Är väl ingen direkt skrällpotential i nästa heller. Lannen Silje ska tydligen starta igen redan om 5 dagar så finns väl hopp om att hon körs snällt. Men då leder väl andrahandaren Lome Brage runt om.

Shooter 2015-06-14 15:43

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438897)
Är väl ingen direkt skrällpotential i nästa heller. Lannen Silje ska tydligen starta igen redan om 5 dagar så finns väl hopp om att hon körs snällt. Men då leder väl andrahandaren Lome Brage runt om.

Tre hästar som kan vinna. Hoppas på Tekno Odin. Jag tror inte man kör läggmatch med Lannen Silje. Vore mycket konstigt då hon bara torskat ett lopp i karriären.

zabatsu 2015-06-14 15:45

Hoppas något händer snart så man kan få tillbaka sina pengar i alla fall. Nu är ju vinsten i alla fall uppe i vad en trisslott kostar :-)

tomtom2 2015-06-14 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 438886)
Jag tror faktiskt att den franska hästen, Uranie Lorraine kan bli riktigt farlig i nästa lopp om hon bara inte blir fast invändigt. Men de franska kuskarna brukar knuffa sig ut på ett eller annat sätt för det mesta...

Nehej, den satt säkert som en sportmössa i 3:e inner och blev kvar där. Svårt att säga hur mycket det fanns kvar till slut.

Shooter 2015-06-14 15:47

Testar en trio igen: 4 som vinnare och 1 och 9 som tvåa och trea.

olle 2015-06-14 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 438898)
Tre hästar som kan vinna. Hoppas på Tekno Odin. Jag tror inte man kör läggmatch med Lannen Silje. Vore mycket konstigt då hon bara torskat ett lopp i karriären.

Jag blev besviken på Tekno Odin i elitkampen. Fick ett perfekt lopp där men kunde inget trots första barfota runt om. Idag åker skorna på igen.

mackpeter 2015-06-14 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 438885)
Givetvis ska man behöva dras med den egotrippade och självgoda stureplansbimbon Jessica Almenäs när det vankas "stortrav". det finns tydligen nån på ATG/Kanal 75 som inbillar sig att hon är oumbärlig då och har någon form av stjärnstatus. Eller kan det va så att de är så korkade så de tror att man kan attrahera Let´s dance publiken att titta på trav om bara Almenäs visar sin nuna???

Almenäs visade mer än sin nuna, när hon på 90-talet kandiderade till Miss Sverige.
Som reporter började hon med travet. Därefter ansågs hon - liksom t ex Petra Nordlund - att hon var så populär att hon fick många andra jobb. Let's Dance är ett. Att leda TV4s morgonprogram på helger, osv.
Per Skoglund har också uppmärksammats som kommentator och avancerat inom TV4. Han har också sågats jäms med fotknölarna av staketkommentatorförståsigpåare här på sharps.
Vad har du för konstruktiva förslag till att leda de här travprogrammen?

Filmtokig 2015-06-14 15:50

Folk gnäller på att Norges kallblod gör rent hus i Sverige. Men Sverige gör ju rent hus i Norge idag i andra rasen.

Herzog 2015-06-14 15:51

V5-4:
Det står mellan 2-3-9 som jag kan se, allt enligt strecklistan. Twitter, njae. Övriga kan jag inte. Men, psst, hur är det med Lotuscherie, var skrik senast... (i slagläge...) Snoopy har jag sett på slutet, bra, litet kuksminus. Punk var det flera år sedan jag såg hos Kolgjini, har den alltså vunnit Norgelopp på slutet??! What say you Sharps?

AndyMart 2015-06-14 15:52

Heja Finland nu i kallblodet för mitt system!

olle 2015-06-14 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 438904)
Folk gnäller på att Norges kallblod gör rent hus i Sverige. Men Sverige gör ju rent hus i Norge idag i andra rasen.

Svenska kallblodseliten är ett skämt för närvarande, men trist att inte Melander vågade sig hit med Månprinsen idag utan valde ett ramlopp på Dannero på torsdag i stället.

olle 2015-06-14 15:57

Vilka kallblod dom har i Norge. Snacka om skalle på 1an.

Shooter 2015-06-14 15:58

Snyggt att hålla undan för en smygkörd Lannem Silje i det tempot. Synd på Tekno Odin, men fick ju alldeles för hårt lopp.

Stekel 2015-06-14 15:58

Härlig fart i det racet!

Filmtokig 2015-06-14 15:58

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438907)
Svenska kallblodseliten är ett skämt för närvarande, men trist att inte Melander vågade sig hit med Månprinsen idag utan valde ett ramlopp på Dannero på torsdag i stället.

Håller med dig, men samtidigt hade Månprinsen varit chanslös i detta lopp, oavsett spår o.s.v. Han är inte i närheten av dessa hästar på aktuell distans.