Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Startlistor Bjerke (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24120-startlistor-bjerke/)

zabatsu 2015-06-14 15:59

Nu ökade det kanske 70:- i alla fall :p..

Rickart 2015-06-14 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 438906)
Heja Finland nu i kallblodet för mitt system!

Synd att den inte orkade lite mer, hade en rejälv V/P-sudd på den :S

mackpeter 2015-06-14 15:59

Tack Lome Brage. :hattenav:Midtfjeld tog en flygande start.
Ett härligt lopp. Helt i publikens smak.

Khiarshoor 2015-06-14 15:59

Någons tips här, Tyn Tveiten ...

Fyfan va synd! Såg fan ruskig ut i rygg på lannem silje. Tor körde taktiskt mot den, det kan jag lova. Hade Tor gått ut o gjort jobbet i tredje, så hade Tyn Tveiten fått rygg och blivit snuskigt farlig :(

Chiron 2015-06-14 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 438915)
Någons tips här, Tyn Tveiten ...

Fyfan va synd! Såg fan ruskig ut i rygg på lannem silje. Tor körde taktiskt mot den, det kan jag lova. Hade Tor gått ut o gjort jobbet i tredje, så hade Tyn Tveiten fått rygg och blivit snuskigt farlig :(

Mitt tips! Mmm, synd den fick ju ett fint lopp. Hade nog behövts för dagens utdelning också... :)

tomtom2 2015-06-14 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 438903)
Almenäs visade mer än sin nuna, när hon på 90-talet kandiderade till Miss Sverige.
Som reporter började hon med travet. Därefter ansågs hon - liksom t ex Petra Nordlund - att hon var så populär att hon fick många andra jobb. Let's Dance är ett. Att leda TV4s morgonprogram på helger, osv.
Per Skoglund har också uppmärksammats som kommentator och avancerat inom TV4. Han har också sågats jäms med fotknölarna av staketkommentatorförståsigpåare här på sharps.
Vad har du för konstruktiva förslag till att leda de här travprogrammen?

Till att börja med så saknar jag den bäste av alla travets programledare, Jocke Johansson, som jag tycker är grymt bra. Verkar som det finns någon på ATG som inte håller med eftersom han knappt syns och hörs alls längre.

Jodå, jag minns när Almenäs började på travet, jag tyckte hon var ganska bra då, men med tiden och alltmer prestigefyllda uppdrag så har hon satt näsan i vädret och jag tycker inte alls att hon är nån tillgång för trav-TV idag.

Khiarshoor 2015-06-14 16:02

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 438916)
Mitt tips! Mmm, synd den fick ju ett fint lopp. Hade nog behövts för dagens utdelning också... :)

Nästa gång!

Kanske inte hade vunnit, men hade varit där framme enkelt kan jag lova! Blir ju ingen större utdelning idag! Men man har heltäckt i de resterande loppen. Kan man få tre skrällar? HAHA lär inte hända. Är nöjd om värdet stiger till 1000:- iaf!

tomtom2 2015-06-14 16:02

Helt otroligt vilka grymma kallblod norrmännen har, där ligger vi rejält i lä. Deras bredd på toppen är ju enorm, vi har väl egentligen bara en enda numera, Månprinsen AM....

Edit: stavfel

oinkk 2015-06-14 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av Herzog (Inlägg 438905)
V5-4:
Det står mellan 2-3-9 som jag kan se, allt enligt strecklistan. Twitter, njae. Övriga kan jag inte. Men, psst, hur är det med Lotuscherie, var skrik senast... (i slagläge...) Snoopy har jag sett på slutet, bra, litet kuksminus. Punk var det flera år sedan jag såg hos Kolgjini, har den alltså vunnit Norgelopp på slutet??! What say you Sharps?

Bo Westergard sa i fredagens v65-sändningar att Punk var hans bästa chans i helgen.

Mattsson74 2015-06-14 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 438917)
Till att börja med så saknar jag den bäste av alla travets programledare, Jocke Johansson, som jag tycker är grymt bra. Verkar som det finns någon på ATG som inte håller med eftersom han knappt syns och hörs alls längre.

Jodå, jag minns när Almenäs började på travet, jag tyckte hon var ganska bra då, men med tiden och alltmer prestigefyllda uppdrag så har hon satt näsan i vädret och jag tycker inte alls att hon är nån tillgång för trav-TV idag.

Läste att Jocke Johansson tagit en paus från travet för att vara mer hemma med familjen i Skellefteå.

Shooter 2015-06-14 16:07

Känns som att Univers de Pan kommer göra ett topplopp idag. Blir nog min vinnare i loppet. Passar på att slänga in en V5:a, men spikar den inte, utan singlar Rod Stewart och Mellby Viking på den.

SO 2015-06-14 16:07

Citat:

Jocke har tagit ett sabbatsår och är hemma i Skellefteå. Allt pendlande och resande blev för mycket

grönvitt 2015-06-14 16:08

Citat:

Skall jobba hemma i Skellefteå. Verkar inte gilla att pendla till Stockholm. Tror frånvaron från trav-TV är självvald.

http://www.expressen.se/sport/trav/p...paus-forlangs/

tomtom2 2015-06-14 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 438903)
Almenäs visade mer än sin nuna, när hon på 90-talet kandiderade till Miss Sverige.
Som reporter började hon med travet. Därefter ansågs hon - liksom t ex Petra Nordlund - att hon var så populär att hon fick många andra jobb. Let's Dance är ett. Att leda TV4s morgonprogram på helger, osv.
Per Skoglund har också uppmärksammats som kommentator och avancerat inom TV4. Han har också sågats jäms med fotknölarna av staketkommentatorförståsigpåare här på sharps.
Vad har du för konstruktiva förslag till att leda de här travprogrammen?

Till skillnad från Almenäs tycker jag dock att Per Skoglund är ganska bra, både som programledare och som intervjuare på banan. Kunde han bara lägga av med alla känslopjunksfrågor så skulle det bli ännu bättre, men det sitter väl nån producent och tjatar i örat på honom om att ideligen ställa frågor som " Beskriv vad du känner nu" och " Hur känns det". Drömmen för producenterna är ju om man kan få någon att gråta en skvätt framför kameran också, det gäller ju att "göra bra TV". Jag gissar att dom tyckte det var katastrof när Sanity slutade prestera så man inte längre kunde föra fram gråterskan nr1, Malin Lövgren minst tre gånger i varje sändning, före, under och efter varje lopp.
Per Skoglund har faktiskt även varit riktigt duktig de gånger jag har sett honom hoppa in som vikarie i morgonsändningarna.

olle 2015-06-14 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 438922)
Känns som att Univers de Pan kommer göra ett topplopp idag. Blir nog min vinnare i loppet. Passar på att slänga in en V5:a, men spikar den inte, utan singlar Rod Stewart och Mellby Viking på den.

Funderar också på en DD med den. Gick med skor i elitloppsförsöket. Idag ska dom rycka alla skorna om infon stämmer (som när den satt fast med rubbet näst senast i Finland). Bra spelvärde på den.