![]() |
Nu ökade det kanske 70:- i alla fall :p..
|
Citat:
|
Tack Lome Brage. :hattenav:Midtfjeld tog en flygande start.
Ett härligt lopp. Helt i publikens smak. |
Någons tips här, Tyn Tveiten ...
Fyfan va synd! Såg fan ruskig ut i rygg på lannem silje. Tor körde taktiskt mot den, det kan jag lova. Hade Tor gått ut o gjort jobbet i tredje, så hade Tyn Tveiten fått rygg och blivit snuskigt farlig :( |
Citat:
|
Citat:
Jodå, jag minns när Almenäs började på travet, jag tyckte hon var ganska bra då, men med tiden och alltmer prestigefyllda uppdrag så har hon satt näsan i vädret och jag tycker inte alls att hon är nån tillgång för trav-TV idag. |
Citat:
Kanske inte hade vunnit, men hade varit där framme enkelt kan jag lova! Blir ju ingen större utdelning idag! Men man har heltäckt i de resterande loppen. Kan man få tre skrällar? HAHA lär inte hända. Är nöjd om värdet stiger till 1000:- iaf! |
Helt otroligt vilka grymma kallblod norrmännen har, där ligger vi rejält i lä. Deras bredd på toppen är ju enorm, vi har väl egentligen bara en enda numera, Månprinsen AM....
Edit: stavfel |
Citat:
|
Citat:
|
Känns som att Univers de Pan kommer göra ett topplopp idag. Blir nog min vinnare i loppet. Passar på att slänga in en V5:a, men spikar den inte, utan singlar Rod Stewart och Mellby Viking på den.
|
Citat:
|
Citat:
http://www.expressen.se/sport/trav/p...paus-forlangs/ |
Citat:
Per Skoglund har faktiskt även varit riktigt duktig de gånger jag har sett honom hoppa in som vikarie i morgonsändningarna. |
Citat:
|