Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Startlistor Bjerke (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24120-startlistor-bjerke/)

olle 2015-06-14 12:48

Sändningsuppehåll på atg live precis när tävlingarna på Bjerke ska dra igång.

Shooter 2015-06-14 12:51

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438792)
Ser man en chans att fälla den så är väl gardering given på en häst som har över 70 procent av insatserna. Den mötte väl dessutom bara ston senast på Solvalla.

Var det inte det jag skrev? Att frågan är om det finns några vettiga möjligheter att fälla den, eller om de inte kommer att tävla.

Filmtokig 2015-06-14 12:52

Skön spik på V4an! Härligt Goop.

Lycka till idag alla sharpsvänner.

Josve88 2015-06-14 12:56

ska fleetfoot gå med skor? eller är det skoinfon som krånglar nån som har koll på den?

yoozoo 2015-06-14 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av Jobbalitemer (Inlägg 438796)
Jo Muchmoremscles imponerade lite smått senast. Ingen koll på Sudburys startsnabbhet så pik är väl att ta i. Får lov att kolla i arkivet även om jag tror dig. Lutar åt ett gäng kusar i det loppet för mig.

1 Sudbury (Björn Goop) var jättebra senast på Valla. Vann säkert till slut. Fick i och för sig en jättefin resa och allting. Det blev kört i halsen på honom men jag tyckte att han avgjorde på ett bra sätt. Tycker också att han svarade bra på norsken som vi ryckte för första gången på honom. Han är hyfsad ut från spår ett. Vet inte var han hamnar men med en bra position och lucka till slut så kan han vara långt framme. Har ingen chans på ledningen, säger Anton Sverre i team Goop.

Chiron 2015-06-14 13:07

Jag har inte läst på något då jag inte ska spela idag men i avd 2 ska Kihlström köra 9 Vicky Corner, endast 3 %. Är inte den rätt så intressant idag? Den gjorde väl rätt så bra prestationer i Sverige för en tid sedan?

olle 2015-06-14 13:12

Vilka race. Lunchloppen är ju 2 klasser bättre än V75 loppen var i Boden igår.

Yersinia1347 2015-06-14 13:17

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 438790)
Jag tror du har missförstått den största poängen med sko-info.

Den mesta av nyttan kommer inte från att veta vilka som går barfota. Utan snarare från att veta vilka av de betrodda hästarna som går och inte går med den för hästen optimala balansen.

Sedan är såklart alltid bfro ffg jätteintressant på mindre betrodda hästar. Det misslyckas oftare än det lyckas såklart. Men det är sällsynt att det skräller på sommaren UTAN bfro.

Denna kanske hjälper lite, kanske du har den?

http://skoinfo.se/

Shooter 2015-06-14 13:38

Går på första tanken och garderar storfavoriten i första, så får vi hoppas att det blir rätt.

Filmtokig 2015-06-14 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 438812)
Går på första tanken och garderar storfavoriten i första, så får vi hoppas att det blir rätt.

Ja, sylvester america kommer gå med skor och få ett snällt lopp. Så där har man inte mycket att hämta. Men kanske någon annan kan utmana vem vet. Men efter kollat värmningen på Billie har jag svårt och se någon utmana.

Chiron 2015-06-14 13:42

Citat:

Ursprungligen postat av spiifii (Inlägg 438784)
Kan någon vara snäll och hjälpa mig lösa Kallblodsloppet? :) Tekno Odin ett måste att ha med? Lannem Silje tar ner dessa frön spår 9 och kort distans? Kan Lome Brage hålla spets? Kanske tom SOS? Tack på förhand!

I övrigt är Mosaique Face ett måstestreck efter prestationen på Elitloppet!
Och i sista tycker jag att For Pleasure As ska med på lappen, eftersom denne kuse ofta gör femstjärniga prestationer!

Lycka till idag!

Jag har inte läst på men om jag hade spelat så: De du har nämnt är givna men jag tycker att det finns en häst till som borde räknas om du vill gardera; 2 Tin Tveiten

Lycka till! :cheers:

Emeffeff 2015-06-14 13:49

Jag kan inte se något scenario där en frisk Billie de Montfort inte vinner med minst ett par ländger. Så pass överlägsen bör hon vara. Frankrikes bästa fyraåriga sto vi pratar om trots allt.

spiifii 2015-06-14 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 438814)
Jag har inte läst på men om jag hade spelat så: De du har nämnt är givna men jag tycker att det finns en häst till som borde räknas om du vill gardera; 2 Tin Tveiten

Lycka till! :cheers:

Den hade ju rätt bra tider, kanske farligt att missa den på lappen :)

Shooter 2015-06-14 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 438813)
Ja, sylvester america kommer gå med skor och få ett snällt lopp. Så där har man inte mycket att hämta. Men kanske någon annan kan utmana vem vet. Men efter kollat värmningen på Billie har jag svårt och se någon utmana.

Så är det, men jag testar och hoppas att ettan håller upp ledningen och körs där. Sylvester skulle gå med skor bak tror jag det var. Kan vinna ändå om det blir körning.