![]() |
Screen Height spöade Charrua senast dom möttes den 29 April.
Då hade Screen spår 9 och blev tvåa efter Rolex bigi. Charrua som hade spår 2 kom i mål som 4a. |
fræk spik og flemmings bedste shanse
4 Jumble Ås har denne gang fået et rigtigt godt spor. Hun har på det sidste fået nogle rigtigt hårde løb undervejs, og her derfor manglet det sidste. Denne gang håber vi på at det bliver en lidt blidere rejse, for så har hun en fantastisk speed og kan runde rigtigt mange det sidste stykke vej. Jeg tror at hun står med en vinderchance og er vores bedste chance på dagen, trods hård modstand” siger Mads Petersen
|
Flemming Jensens statistik är inte den bästa på Solvalla dock om jag inte missminner mig :)
Kommer inte ihåg på rak arm var jag snappat upp det men han vinner inte så ofta på östkusten :) |
och Stig H säger inget om ffg ¢¢ på Digger Lord i krönikan på Aftonbladet :skamsen:
http://i.gyazo.com/894cd95f2b807a1d640a6554f4723f81.png |
Någon som sitter på spelvärdes spik? Mvh
|
Time for muscles ffg bro, med tempo o pace så, sedan reims gasti ett till intressant skrällbud som det känns.
|
yes men
Citat:
|
Citat:
"- En trevlig häst som nu gör sin första start hos oss. Distansen tror jag inte är något problem för honom men han möter några starka och tuffa hästar hästar så det blir nog svårt att vinna. Tar han en bra placering är vi nöjda. Vi provar barfota runt om" Kommer bli enormt nerspelad på toton hos atg på dubbelrött så det var surt att man inte får spela hos nätbolagen till fasta odds på 16-17 ggr. Skoryck och debut för Stig H från perfekt läge intressant. Men också frågetecken så klart och då den knappast kommer ge tvåsiffriga odds hos statliga spelmonopolet med skorycket är det bara att glömma spel på den för oss som bara kan spela där och vill ha spelvärde och inte groteska underodds på våra spelobjekt. |
Citat:
|
Melander kusar Digital Bronze, Aileron, Keypad och Time For Muscles ska alla ut i E3kval redan på tisdag. Mao viktigare lopp i sikte än dagens. Den det låter ovisst på angående skoryckets bli eller inte är - Digital Bronze, bara att ha stenkoll på det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
intressant beräkning och trist utveckling...
http://i.gyazo.com/13e85f54753fe2cf9250d54c08e793a3.png |
Citat:
Nää! Lira chanslös och höj värdet på Umpire Sund åt mig istället!! Omgångens mest understreckade! Vilket värde!! PS. Den bjuder jag på gratis! Ni behöver inte Swisha 15 kr till min spelkassa! Det får speltorskar tillika luffare hålla på med! |
Citat:
hahaha, du syftar på mästertjänsten a la dasen - fniss. |
Citat:
Det är värre nu än på Svanstedts tid hur barfotahästar spelas ner, men Svanstedt hade högre träffprocent på sina skoryck än vad någon annan tränare haft eller kommer att ha. Därför fortsätter jag tjata om hur värdelösa spelvärdena blir om man inte hugger startoddsen hos spelbolagen som jag alltid gjorde på den tiden jag kunde spela där. En hästs chans ökar inte i närheten så mycket som oddsen sänks enbart på att det lyser dubbelrött i barfotalistorna. |
Citat:
|
|
Citat:
|
http://s5.postimg.org/6q1rjn31j/mel.png
Tänkte ta med alla Melanderhästar idag men blir dyrt då han står för halva startfältet. De markerade är stall Melander :lol: Man vet ju att han kommer stallköra in minst en riktig skräll men frågan är i vilket lopp? :P |
Citat:
Kompletterande: 4 Neon Face |
Citat:
PS. Är dessutom kapabel att göra det trots kusken... |
Citat:
|
Kompetens att skrika ut Global Money som stenklar när den är ute på helt fel distans. Jo jag tackar.
|
Citat:
Frågan är om dom spikat om dom hade haft den infon ? Men det ska sägas att det nog inte är givet att det är en barfotahäst om man tittar på resultatraden. Om infon stämmer gick den t ex 17,8 i sin första start och tävlade då barfota runt om. I starten efter slog man på skorna och då rekordsänkte den med 2 sekunder och vann. |
SS tips
tja ved ikke hvad jeg skal sige..dårliger tips til et v86 omgang har jeg aldrig fået
OM IGEN SS( i kan bedre ) |
bedste skräll
12 Fruitcake i V86-2 är en spännande skräll, endast spelad till fem procent. Hon flög verkligen fram i den senaste starten och hanterar distansen på ett bra vis
|
info mest interesante
V86-1: 2 Corky ligger Stig H lågt med, men det gör han ju alltid. Intressant som valack! 4 Charrua Forlan barfota runt om. Toppchans om tät
V86-2: Tidiga tipsettan 5 Skymaster med skor, nja. 6 Radetzy Lobell farlig om han fungerar. 12 Fruitcake vass spurtare som klarar distansen. V86-3: 9 Aileron är bäst tror jag men galopperna oroar en smula. Krossar allt? Mycket surr om en barfotadansande 5 Digital Bronze... V86-4: 6 Saturday Mornings tror jag sticker till ledningen och med tanke på hur den såg ut senast? Toppchans. 9 Time For. M. barfota nu! V86-5: 4 Bartender In har hittat formen igen och blir att räkna med. 1 Raffinos var klart uppåt senast, samma balans nu. Om flax så... V86-7: 9 Princess of Love har jag gillat intrycket på i Norge. Hästen att slå i min bok. 4 Neon Face väl hårt spelad. 3 Made B. B. rolig V86-8: 2 Imperator är bra för klassen. 1 Eclipse Boko intressant med ny balans och det kan bli spets där. 7 Wham Bam Boo anmäld barfota |
Vie Agra Works ;) #AlexEvo
|
Citat:
|
Citat:
Skål! |
En som verkar lite bortglömd i sista är väl Dennis De Castella, på sina 16 livsstarter har den varit bland de tre alla ggr den inte galopperat (plats 56%), 6 av 8 pallplatser/start i år, och i sin senaste start rekordsänkte den till 13,6 aM (och vann) från spår 7, idag spår 6.
Jag chansspikar, trots att jag varit lite tveksam till Torbjörns styrningar här på slutet. |
Blir det helstängt på Digital Bronze?
|