![]() |
Time for muscles ffg bro, med tempo o pace så, sedan reims gasti ett till intressant skrällbud som det känns.
|
yes men
Citat:
|
Citat:
"- En trevlig häst som nu gör sin första start hos oss. Distansen tror jag inte är något problem för honom men han möter några starka och tuffa hästar hästar så det blir nog svårt att vinna. Tar han en bra placering är vi nöjda. Vi provar barfota runt om" Kommer bli enormt nerspelad på toton hos atg på dubbelrött så det var surt att man inte får spela hos nätbolagen till fasta odds på 16-17 ggr. Skoryck och debut för Stig H från perfekt läge intressant. Men också frågetecken så klart och då den knappast kommer ge tvåsiffriga odds hos statliga spelmonopolet med skorycket är det bara att glömma spel på den för oss som bara kan spela där och vill ha spelvärde och inte groteska underodds på våra spelobjekt. |
Citat:
|
Melander kusar Digital Bronze, Aileron, Keypad och Time For Muscles ska alla ut i E3kval redan på tisdag. Mao viktigare lopp i sikte än dagens. Den det låter ovisst på angående skoryckets bli eller inte är - Digital Bronze, bara att ha stenkoll på det.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
intressant beräkning och trist utveckling...
http://i.gyazo.com/13e85f54753fe2cf9250d54c08e793a3.png |
Citat:
Nää! Lira chanslös och höj värdet på Umpire Sund åt mig istället!! Omgångens mest understreckade! Vilket värde!! PS. Den bjuder jag på gratis! Ni behöver inte Swisha 15 kr till min spelkassa! Det får speltorskar tillika luffare hålla på med! |