![]() |
Åby. V4-2. Nr 5 Vikki C.N.
Någon med minsta lilla info? |
Var det snack om helstängt på Iponema? :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Idag känns begreppet jackpot som väl livenissarna har uppdrag att nämna minst var 15e minut fram till spelstopp lite tunt. 4 rättsjackpotten från galoppen i tisdags när det omsattes 2,7 mkr på V64. Därmed är dagens 6 rättspool kryddad med hela 700 tkr och det är ju så lite att det väl nästan är tveksamt att tjata om jackpot ens, för att öka spelandet.
|
Citat:
Deras uppdrag består ju till viss (om inte stor) del av att få folk att spela! Vi slipper ju iaf reklam på ATG Live. |
Citat:
|
Nu min favoritlåt på liven ♥
|
Två bra spikar ikväll anser jag att global offshore och Jonathan palema är. Det bör röra sig om spets o slut på bägge. Global tror jag håller upp innerspåret och Jonathan får överta efter en bit då den håller ut gross Weight från början. Då grossen är favorit o riskerar dödens så blir det spik på andrahandaren palema
|
Citat:
|
Citat:
http://i.gyazo.com/62d5d8517e8ae6d533a6803b9470e7e8.png |
Citat:
Din andra spik kanske får Melander utvändigt om sig. Ibland kör Stefan onödigt tufft, lär ju i sådana fall öppna upp för 7:an... Lycka till! |
Men med Prins Alf och Photoshop innanför är väl spets långt ifrån givet, eller ?
|
Citat:
|
Hemma en liten stund innan jag ska iväg. Nu ska jag se Gross Weight krossa motståndarna i första.
|
Vad har hänt med Åby?
|
Nu får ni gratistips av Axén på liven, jobbar även på Spelvärde.se.
|
Citat:
|
Citat:
Smartaste spiken är i första avdelningen. Jonathan Palema. Spets och slut med tanke på att Gross Weight missgynnas av banan enligt Schön. Chansspiken kan vara Sauron Pil i andra avdelningen. 1 och 6 verkar vara startsnabba och båda vill köra där. Öppnar upp för 10 och 11. Lycka till! |
Citat:
Ta en öl ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Nej, Tarzans häst hade ingen chans i loppet. Jag hade förväntat mig betydligt mer.
|
bra goop
første spik inde
|
Citat:
|
Sällan man behöver bli besviken på Björn :hattenav:
|
Den var en riktigt kass favorit. Grattis alla som spikade Jonathan!
Själv hade jag flera bortkastade streck där :skamsen: |
Tackarrrrrr! Spik 1 inne (se systemtråden)
Goop inte ens favorit!! Sjukt |
Citat:
|
Ser ut att bli härligt spelvärde nu på Countrygirl Ås. Nä, man får nöja sig med att kolla om debuten för Classe Svensson var en tillfällig kick eller ej.
|
Det var en fin vinnare! Daniels höll bra, fin häst men springer snett och lägger kraft på det.
|
Satan vad 4an som ni nämnde här gick efter galoppen, markförlust i mängder, tog ikapp fältet och gick sedan i tredje/fjärdespår och kom som en pil över upploppet. Hade ett lillspel till 35 gånger synd att han aldrig fick chansen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://i.gyazo.com/03ae13af083a3442f1972816323528db.png |
Citat:
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-06-11 Bana: Åby, omg. 30 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 4, 6 2 5 Vikki C.N.* |
Grattis till pruttutdelning alla Goop diggare :P
|
Usch...fy vad tråkigt!
Ingen som kunde något..kändes som 11:an skulle ta det men det måste ha varit årets synvilla. |