Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64-Örebro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24139-v64-orebro/)

Speedyearl 2015-06-11 20:56

Loppen blir verkligen inte körda som jag vill ikväll...fruktansvärt tråkig omgång!

Helge 2015-06-11 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 438185)
Vad säger Robin ?

Öppet huvudlag på Iponema, i alla fall när den körde ut och värmde precis

Är det inte lite sent att köra ut och värma hästarna 3 min innan start ?

Hörde Robin yttra " Där kommer vattenbilen" #viktiginfo

tomtom2 2015-06-11 20:57

Underbart att den dryge Goop blev satt på plats i det här loppet iaf :)
Tack Jansson!

Manprinsen 2015-06-11 20:57

Typiskt Jansson. Han kan aldrig vinna på V75 när han borde, men det går bra att dyka i såna här sammanhang och förstöra min V6:a :no:

doncasanova 2015-06-11 20:59

ser ni era bongar på mina spel, på mitt konto dras pengar men finns inget kvitto!!

millekung 2015-06-11 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 438190)
Typiskt Jansson. Han kan aldrig vinna på V75 när han borde, men det går bra att dyka i såna här sammanhang och förstöra min V6:a :no:

Du är ju inte ensam iaf, min V6a dog i det här loppet också

Filmtokig 2015-06-11 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 438189)
Underbart att den dryge Goop blev satt på plats i det här loppet iaf :)
Tack Jansson!

Dryg? Hur sympatisk & ödmjuk människa som helst. Sen är det rätt svårt att bli satt på plats när man vunnit tre redan på V6, Och kör in det han gör per år. Men men.. Skål på dig.

BobGuran 2015-06-11 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av doncasanova (Inlägg 438191)
ser ni era bongar på mina spel, på mitt konto dras pengar men finns inget kvitto!!

Några bongar är borta hos mig med.Vafaan.:gun_bandana:

Manprinsen 2015-06-11 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 438193)
Dryg? Hur sympatisk & ödmjuk människa som helst. Sen är det rätt svårt att bli satt på plats när man vunnit tre redan på V6, Och kör in det han gör per år. Men men.. Skål på dig.

Instämmer helt i detta. Grymt bra ansikte utåt för travsporten, tänker på spelarna och delar med sig av så mycket information som möjligt.

olle 2015-06-11 21:06

Global Offshore ska väl inte torska sista loppet. Den ska ha varit ruggigt dyr när den såldes och flyttades från Båth till Åke Svanstedt en gång i tiden och har ju varit en stor snackhäst till och från. Men oddset kanske inte ens orkar över 2 ggr och det är ju inga odds man är sugen på precis som småspelare.

Helge 2015-06-11 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 438195)
Instämmer helt i detta. Grymt bra ansikte utåt för travsporten, tänker på spelarna och delar med sig av så mycket information som möjligt.

Klart grabben är bra, inget att snacka om men Erik A är ännu bättre på alla dom bitarna ;)

Chiron 2015-06-11 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 438197)
Klart grabben är bra, inget att snacka om men Erik A är ännu bättre på alla dom bitarna ;)

Skulle skriva precis samma sak. Erik Adielsson är en fantastisk ambassadör för travsporten. :thumbup:

Manprinsen 2015-06-11 21:11

Erik är också grym, kan ärligt talat inte särskilja på dom. Fantastiska kuskar och människor båda två.

Helge 2015-06-11 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 438061)
Önskar Trixarn och goa gubben Bo V Öman all framgång, hans sista häst på träningslistan, sen går en epok i graven :(

Dock har Trixarn aldrig varit ute i en så hård propp som nu, upp till 1.75 mille.
Han har hållit sig på millegränsen och under, så minst intjänat i detta lopp.

Jag tycker inte den ska vara favorit eller spik, hårdare motstånd och får rekordsänka rejält idag om den ska vinna.

som sagt för hårt emot och dalade genom fältet efter den öppningen.

olle 2015-06-11 21:17

1,70 hos atg på Global Offshore. Det är sannerligen svårt att spela mot dagens kunskapsspelare hos atg, för oddsen blir nästan aldrig fel på dom hästar man har tanke på att spela. Det blir ju å andra sidan inte så dyrt att avstå spel gång efter gång pga alla underodds, men i längden blir det ju rätt trist att lägga en massa timmar på att läsa på men sen inte spela någonting :(