![]() |
Solvalla lunch-V65
Thaiger Exclusive är en riktigt fin häst som bör vinna sitt första lopp idag.
|
Redén sätter upp Erik på Be Spontaneous. Då vet man att hästens chanser tas tillvara på riktigt.
|
Thaiger borde vara klar, bara spåret emot!
|
Citat:
Valpig som tusan. En enormt fin häst med stor kapacitet, att inte få vinna i livets andra start på 1.14.6 på 2140V är grymt trist men vinnaren stavades Tesio som blev den snabbaste debutanten någonsin då på 1.14.2. Hoppat 3 av 4 starter, inget jag spikar då. Felfri lär den vinna pisslätt. |
Re Thaiger ,
Vinner felfri eller med kort galopp. Intressant dock är streckfördelningen . 5:e största i just nu på 40% ..Lär väl stiga men spelvärd som spik i nuläget. L |
Ser ut att vara en lätt omgång. 3-4 hästar borde räcka i garderingsloppen och så ett par spikar på det.
|
Citat:
Al´s Winnermede tror jag också mycket på. Höll farten bra sist i ett lopp mot bra hästar blev ändå oplacerad. Distansen är bara ett plus och även om det är hårt emot även nu kan detta vara en chansspik. |
Jönsson på Travnet släppt sina tips nu.
http://i.gyazo.com/c8f60c6d2d9c4c21b3486961f6ece9a9.png / http://www.travnet.se/blog/2015/06/1...s-solvalla-57/ |
Citat:
Annat att notera därifrån, P G Normans häst i första BRF RO 1 a ggn och oddset UB 4.50. 5 % v 65 |
Det gjorde jag bra :) 96 odds
Registrerat spel Datum: Fredag 2015-06-12 Bana: Finland, omg. 36 Lopp: 5 Spelform: Trio 1:a 5 Priceless Ace* 2:a 1 Flory Emily* 3:a 1, 2, 3, 7, 8 Vadet gäller startnummer 4 kombinationer x 30,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: E522 527C 088A 0810 |
Får gå på tre spikar för att få med några rensare i ett par lopp. Kör på Twinkle Kronos, Thaiger Exclusive och Be Spontaneous.
|
Valde mellan Jormans och Örjans uppsittningar som spik i första. Naturligtvis gunga för Örjans.
|
Lätt seger för Normans häst, så då spelade det ingen roll.
|
Härlig start på helgen.
Skål. :cheers: |
Tack skorycket, så du kom med!
:cheers: |
Trist lopp där halva fältet hoppade bort sig, och som Widman sa så blev det en konstigt start.
|
Citat:
|
Citat:
Du den här skjortan - vad tycks? http://i.gyazo.com/20a33b202b65f0d01dbe8804202aa3ef.png |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är väl så enkelt att han vela göra sig en rejäl hacka själv utan att trycka ner oddset....
|
Vinner Erik nästa så blir det inte många kronor på V65. Får gå emot den på en tvilling och kör 7 mot 5,6,11.
|
Citat:
På ett sätt så kan han ju inte dela ut TTs vassaste idéer gratis i TV. Men samtidigt blir det konstigt när han inte säger ett pip om den på förhand. Att han inte skulle känna till TTs rank/systemupplägg bara för att han jobbar med V65 Direkt håller jag inte alltför troligt. Edit: Lite av spyvinnare för mig. Mest spelad av de jag den lägre målvinsten på. |
Testar en tvilling, Jorma mot 2,9
|
Erik släpper gud va bra. Kom igen nu Svante
|
Sådär lagom rolig omgång när man spikat Scarlets Mirakel och Al's Winnermede. Kunde ju bli något annat än favoriter i dom andra loppen...
|
Citat:
Fan va gött och varmt i solen nu, till det en kall. Underbart! Bara springa in och se loppen emellan ;) :cheers: |
Citat:
Får runt 8k med #2 och 4.5k med #3 trots favoriterna. ( Iofs hade jag bara spik på en av dina. ) |
Citat:
Skön reklam. Lycka till! :cheers: |
Kul när man spela stort på vinnare på trean.
|
Citat:
Jag vill bara visa på att det finns sätt att spela på som gör att man bli "mindre lidande" av någon favve för mycket. HjälpPåTraven är bäst just nu. Mycket tack vare att man har varit lyhörd för förslag från användarna. |
Utdelning även på fem rätt. V65 är klart överlägset V64.
|
Snyggt Daniel, tre till start, två vinster och ett tredjepris.
:drunk: |
Citat:
De där 15-30% extra som sidovinsterna utgör går inte att vara utan om man ska ha en sportslig chans att vinna i längden. Så bra är INGEN på att tippa. Men eftersom omsättningen är mycket högre nu med V64 än det var förr med V65 så har ju "folket talat". Att ATG väljer något annat än det som ger mest klirr i kassan för DEM är såklart bara fånigt att tro. |
Citat:
|
Citat:
Hoppas att de flesta som lirar V64 varje dag gör det för nöjes skull och inte för att man bedömt att det är den optimala speltaktiken för att bli en vinnare. |
Citat:
En del omgångar krävs det alltså inte superstora matematiska V65-system för att V6-valet ska ge mindre än V65! Tänkvärt. För dagens V65 på Solvalla så räckte det med 143 rader eller mer ( beroende på hur man lägger ut garderingarna ) för att V6 skulle ge sämre än V65. |