![]() |
Multi med 1x3x1xalla på V4!
Spik Smirre Creek... 2,3,15 i andra... Backorder och alla.... Får ett jävla tokspel om jag torskar stort på Smirre.... |
Citat:
|
Citat:
|
Låter väldigt olikt Björn, däremot kan jag tänka mig att han ställt vissa krav på logistiken om det var så att Boden krockade med Oslo Grand Prix på söndag t.ex?
|
Citat:
Så jag tror personen här inte har riktigt med kött på benen i sitt påstående alt överdrivit något han hört på stan enormt. |
Citat:
Tror för övrigt inte att nån elitkusk är så korkad att dom börjar kräva enskilda banor på pengar och riskera att få dåligt rykte i branschen. Speciellt med tanke på att alla andra elitkuskar deltog och det knappast mot extra pröjs. |
Ni har fel år inte 2014, det var 2012, Ni verkar ha otroligt höga tankar om Goop, det är inte alla som har det inom travet om ni tror det,
|
På den tiden Boden körde Björnkampen vet jag att man betalade. Romme har väl också betalt ut en och annan krona när kört Charles Mills.
|
Citat:
Katastrofal liknelse. Barcelona och Real är i behov av att spela Champions League, Goop klarar sig utan problem utan en V75:a i Boden. Björn och en V75:a i Boden kan mer jämföras med en vänskapsmatch mellan t.ex. Barca och Ajax, och visst skulle Ajax behöva betala Barca för att genomföra denna. |
|
Svårt att hitta något vettigt dd lir. Backorder kan väl knappast torska dd-1 om den är frisk och inte galopperar men svårt att hitta en bra häst för en rak dd (det enda alternativet med tanke på oddsen). Thomas Pettersson, Peter G är ju inga toppkuskar och hur viktigt är detta lopp för Örjan/Walmann. Nä hittar ingen vettig rak dd ikväll. Vem vinner dd 2 ?
|
Citat:
7:an - första Kontio och barfota runt om... |