Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 FÄRJESTAD (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24166-v64-faerjestad/)

Manprinsen 2015-06-15 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av grönvitt (Inlägg 439182)
http://www.folkbladet.nu/318146/kron...skrammer-bjorn

Här är länken till rätt artikel.

Jag har lite svårt för journalister som hänvisar till "initierade källor"? Vilka är dom initierade källorna? Världsmästargubbsen på Solängets Camping?

olle 2015-06-15 20:57

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 439184)
Om det blir en lång spetskamp kan ju 10:an vinna i andra...
7:an - första Kontio och barfota runt om...

Blev en rak mot Peter G Norman i dd.2. Spelberoendet för tungt för att inte spela något idag så offrade 40 kr på den komben. Hoppas den spetsar annars blir det nog inget flis in på kontot.

Chiron 2015-06-15 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 439187)
Blev en rak mot Peter G Norman i dd.2. Spelberoendet för tungt för att inte spela något idag så offrade 40 kr på den komben. Hoppas den spetsar annars blir det nog inget flis in på kontot.

Den raka DD:n var sund, men lite för lågt odds tyvärr...

asgaya3141 2015-06-15 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 439183)
Svårt att hitta något vettigt dd lir. Backorder kan väl knappast torska dd-1 om den är frisk och inte galopperar men svårt att hitta en bra häst för en rak dd (det enda alternativet med tanke på oddsen). Thomas Pettersson, Peter G är ju inga toppkuskar och hur viktigt är detta lopp för Örjan/Walmann. Nä hittar ingen vettig rak dd ikväll. Vem vinner dd 2 ?

11an bästa hästen

olle 2015-06-15 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 439186)
Jag har lite svårt för journalister som hänvisar till "initierade källor"? Vilka är dom initierade källorna? Världsmästargubbsen på Solängets Camping?

Dom sa ju till Adrian i vinnarcirkeln i lördag att dom ville ha dit hans farsa nästa år, men då sa Adrian att han inte gillar kylan där uppe. Det var nog mest ett skämt, men det är långt till Boden och både Ludde och Björn Goop har ju annat att göra än att köra travlopp också till skillnad från rena catchdrivers och då är dom väl inte så sugna på att lägga nästan en hel helg för att köra några lopp där uppe. Det kan man ha förståelse för. I Luddes fall handlar det garanterat inte om pengar utan om tidsbrist och Björn Goop har det väl gissningsvis inte heller så tufft ekonomiskt.

olle 2015-06-15 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 439189)
Den raka DD:n var sund, men lite för lågt odds tyvärr...

Det fanns 3-4 alternativ i dd 2, och spelvärdesmässigt hade det nog varit klokast att inte spela dd idag, men så länge chansen finns lever hoppet om drygt 200 spänn rakt in på spelkontot :D

I morgon blir det roligare. Det är en kanonkväll då på romme och då ska jag offra lite mer pengar.

Filmtokig 2015-06-15 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 439191)
Dom sa ju till Adrian i vinnarcirkeln i lördag att dom ville ha dit hans farsa nästa år, men då sa Adrian att han inte gillar kylan där uppe. Det var nog mest ett skämt, men det är långt till Boden och både Ludde och Björn Goop har ju annat att göra än att köra travlopp också till skillnad från rena catchdrivers och då är dom väl inte så sugna på att lägga nästan en hel helg för att köra några lopp där uppe. Det kan man ha förståelse för. I Luddes fall handlar det garanterat inte om pengar utan om tidsbrist och Björn Goop har det väl gissningsvis inte heller så tufft ekonomiskt.

Helt rätt. Men det verkar inte personen som skrev artikeln förstå.

"Och istället för Solänget nu i veckan, så åkte Björn Goop till Mallorca. Inga problem med långa avstånd då? Jag uppskattar Björn Goops kuskförmåga, men den typen av divafasoner har jag väldigt svårt för."

Vadå, ska alla kuskar köra året om, dygnet runt på alla banor? Semester för en kusk? Nej nej.. Jesus. :idiot:

Sen komma med påståenden, och inte nämna en källa är bara :no:.

dado 2015-06-15 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 439193)
Det fanns 3-4 alternativ i dd 2, och spelvärdesmässigt hade det nog varit klokast att inte spela dd idag, men så länge chansen finns lever hoppet om drygt 200 spänn rakt in på spelkontot :D

I morgon blir det roligare. Det är en kanonkväll då på romme och då ska jag offra lite mer pengar.

toppen då kommer säkert som alltid bra info imor

olle 2015-06-15 21:15

Det blev vingel direkt för Peter G, så slängde bongen i papperskorgen redan efter första sväng,, lol

Chiron 2015-06-15 21:17

Tråkig omgång. Är ändå nöjd. Satte vinnarspel på min idé Judge Reo. Grattis alla som vann idag!

dado 2015-06-15 21:20

grattis alla som vann nya tag imor och kanonlopp med jackpot, bara börja plugga redan nu..