![]() |
V64 Hagmyren Midsommarafton
Börjar med spik på Essence Ås.
|
Men vad fan? Essence Ås får köra rejält för att hålla upp spets och grejar det, då kallar man till omstart. Där gick det åt mycket krafter i onödan.
|
Två skithästar är för dåligt anslutna bakom bilen och då kallar man sent som fan till omstart!!!
|
Lär nog ändra tråden till hagmyren!
|
Är nån förvånad när det gäller "Glada Hudiksvall"?
|
Tur man tog med många hästar här, men det är förjävla dåligt alltså. Ska inte kunna bli 2 omstarter när det är bilstart.
|
Rena skämtet! Har dessutom vinnare på Raketen på ettan som nu tappat i odds från 32 för tian.
|
Vad hände ? blev spiceman struken varför ?
|
Citat:
|
Fy fan! Kostade mig både V6 och Raketen. Spelar inte en krona till på den här skiten.
|
Kul när man har 4,5,10 av dom som segerstrider, så kommer den där jävla 9:an... :no:
|
Citat:
|
Förstår alla som är lack nu, såg ut som 1:an hade bra chans efter första starten.
|
Fan att inte 9:an hann fram...:gun_bandana:
|
9.an tjänade ju uppenbart på alla omstarter...
|
Citat:
|
Skön spik start :) KBK och glad midsommar travvänner
|
Nu spik på BW Modde :KO:
|
4,7,8,9 i nästa! KÖÖÖÖÖR!
|
Men jävla skit alltså...
|
Citat:
Och min raket... |
3,6,7 nästa
|
Citat:
|
Haha fy fan så överlägsen Lannem Silje är i dom här sammanhangen :lol:
|
11,15 nästa i efterhand så hade jag kunnat inleda med 3 spikar! men ville ju vinna cash hehe
|
Citat:
Ulf Eriksson vann med domarbasens häst.Fredrik Persson t.ex låter Takter köra flera av hans hästar.Kanske nåt att tänka på för Jan I Jönsson som ALDRIG har låtit nån annan köra fina Bear Dream.Gjorde bort sig i avd 1. |
Riktig kuskseger av Ohlsson där. Klädde av Oskar J så det stod härliga till trots att han hade mycket sämre häst att köra med.:claps:
|
Citat:
|
Hoppas på Olsson i nästa också för v4 värdet :)
|
Citat:
|
Citat:
Nu hoppas jag på nummer 7 Euforia! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR |
Citat:
|
Martin P är inte lika bra som Mattias...
|
V4 satt x 2 alla fall :) Skål o ha en bra midsommar.
|