Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Rättvik (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24196-v64-raettvik/)

AndyMart 2015-06-20 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 440234)
1000 tack! Det blev 3022:- med femmor och fyror inräknade.V4:an gav 391:- och då 6-10 var ospelbart hade jag en rak 8-10 på DD - det blev 231:- till i en småspelares kassa.:clap:

Börja spela V6.

6265 kr.

Bättre i längden, framförallt för småspelare, men det verkar ingen förstå.

dado 2015-06-20 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 440233)
Part Nan Angelen omgångens bästa spik.

nån info eller?

AndyMart 2015-06-20 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 440237)
nån info eller?

Nej, skippa vad tränare säger sålänge det inte handlar om skoryck, sjukdom el. liknande.

Kanonbra senast på Valla i debuten för Bergh. Möter ingenting. Bra med framspår, tidig ledning. Allt talar för den, bara galopp emot men den såg stabil ut senast.

Given spik.

dado 2015-06-20 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 440238)
Nej, skippa vad tränare säger sålänge det inte handlar om skoryck, sjukdom el. liknande.

Kanonbra senast på Valla i debuten för Bergh. Möter ingenting. Bra med framspår, tidig ledning. Allt talar för den, bara galopp emot men den såg stabil ut senast.

Given spik.

jag frågade för jag sitter och funderar och tänker och kollar om jag ska spika den eller savuer .. därför jag frågade.. svårt att bestämma..

AndyMart 2015-06-20 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 440239)
jag frågade för jag sitter och funderar och tänker och kollar om jag ska spika den eller savuer .. därför jag frågade.. svårt att bestämma..

Bestäm själv, mina grunder i systemet imorgon blir följande;

- Napoleon CD idé i första, kan bli spik/utgång men inte säkert det blir något av det heller. Får se. Stor chans för spets och slut dock.

- Part Nan Angelen spik.

- Usain Henna ska vara med på systemet.

- Gardering Sauveur.

- Standout idé i sista, släpps till spets av Erik med Kash's Cantab.

Resten får vi se.

Helge 2015-06-20 17:42

En "tysk" fleris! Nog trodde jag några svenskar skulle sätta flerisar.

http://i.gyazo.com/79e9ed72e53d6a0e03b584ac6d5a268e.png

Strappa71 2015-06-20 17:44

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 440236)
Börja spela V6.

6265 kr.

Korrekt.

Det som är bra för småspelare är självklart även bra för storspelare / proffs ( och det är där kruxet sitter. )

Men väldigt få småspelare förstår hur bra "Endast alla rätt" är. Det är t o m så att det är bättre för småspelare än för storspelare som riskerar att tappa en stor del av sin vinst vid "Ensam vinnare"-situationer.

Bäst av allt ( för småspelarna ) vore om man istället för jackpott valde att göra om till "Endast V65" och "Endast V6" automatiskt i den omgång som pengarna satsades istället. ( Genom att flytta upp pengarna när utdelningen blir för låg på 1 & 2 fel istället för att skicka dem vidare ). Då skulle ATG kunna skryta och marknadsföra att det blir "intressanta" utdelningar även när det ser favoritbetonat ut.

Då hade inte V6-valet behövts överhuvudtaget och då skulle följaktligen inte proffsen kunna överutnyttja det heller.

För egen del skulle det locka MER med en sådan omfördelning än vad nuvarande jackpott-marknadsföring gör. Varför? Jo för att det skulle tillföra värde i ALLA omgångar och inte bara som nu i målomgången för jackpottpengarna ( som jag inte ens vet om jag kan eller vill delta i. )

hoola 2015-06-20 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 440236)
Börja spela V6.

6265 kr.

Med facit i hand ser jag naturligtvis att jag kunde fått mer.Mitt problem är att jag INTE är så bra som många andra här och får sällan in systemen i sin helhet, därav ovisshet när är det lämpligt att slå till och "bocka i". Oftast missar jag i minst ett lopp och då får man ju inget alls tillbaka på V6.Av samma skäl föredrar (som småspelare) V64 fast jag förstår dem som hellre vill ha V65 då det inte sällan blir bara en tia tillbaka på fyrorna eller jackpot.

Helge 2015-06-20 17:55

Jäklar vad bra Chief Delorme va!

AndyMart 2015-06-20 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 440247)
Med facit i hand ser jag naturligtvis att jag kunde fått mer.Mitt problem är att jag INTE är så bra som många andra här och får sällan in systemen i sin helhet, därav ovisshet när är det lämpligt att slå till och "bocka i". Oftast missar jag i minst ett lopp och då får man ju inget alls tillbaka på V6.Av samma skäl föredrar (som småspelare) V64 fast jag förstår dem som hellre vill ha V65 då det inte sällan blir bara en tia tillbaka på fyrorna eller jackpot.

Jag förstår, fast idag hade du tjänat 3000 kr på att spela V6. Det kommer ta tid att skrapa ihop de där 3000 kronorna på femmor och fyror, och tills dess har du säkerligen satt en sexa till. Våga förlora för att senare vinna lite större!

Du vinner på det i längden, jag lovar, börja spela V6!

robfri 2015-06-20 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 440244)
Bestäm själv, mina grunder i systemet imorgon blir följande;

- Napoleon CD idé i första, kan bli spik/utgång men inte säkert det blir något av det heller. Får se. Stor chans för spets och slut dock.

- Part Nan Angelen spik.

- Usain Henna ska vara med på systemet.

- Gardering Sauveur.

- Standout idé i sista, släpps till spets av Erik med Kash's Cantab.

Resten får vi se.

Du kalkylerar med galopp för m.t james?

AndyMart 2015-06-20 18:24

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 440252)
Du kalkylerar med galopp för m.t james?

Nej. Napoleon tar spets.

robfri 2015-06-20 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 440254)
Nej. Napoleon tar spets.

Ja, om m.t james galopperar, inte annars. M.t james är bland de startsnabbaste vi har i landet. Sida vid sida tar inte Napoleon ngn spets från en felfri m.t james.

Helge 2015-06-20 18:42

Sebastian K startar strax ;)

http://www.meadowlandsracetrack.com/video.aspx?id=252

Helge 2015-06-20 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 440256)

Mycket enkelt, såg finfin ut! 1.10.7 kval i läcker stil.