Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Halmstad (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24211-v64-halmstad/)

sirlarsson 2015-06-23 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 441118)
Nu är det ju irrelevant, jag syftade på att du snackar tider en dag som denna och inte har någon koll vilka tider Daley gjort. Jag tycker också Nuncio är bättre, men som sagt så var inte det jag syftade på.

Minns ju din rå diss av tvåan i Elitloppet också, som skulle vunnit om inte kusken var tvungen att ta upp i mitten på upploppet.

:cheers:

Tyckte bara det var märkligt att det var några ruskiga prestationer igår och ni fokuserade på Daley Lovin. Sen började folk prata om att det skulle bli en ruskig match mellan Daley och Nuncio när det en vanlig dag skiljer 40 meter. Nuncio är en ruskig undantagshäst med närmare 16 mille på kontot som 4-åring, känns inte rättvist mot Daley Lovin att jämföras där :p

Filmtokig 2015-06-23 11:20

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 441121)
Tyckte bara det var märkligt att det var några ruskiga prestationer igår och ni fokuserade på Daley Lovin. Sen började folk prata om att det skulle bli en ruskig match mellan Daley och Nuncio när det en vanlig dag skiljer 40 meter. Nuncio är en ruskig undantagshäst med närmare 16 mille på kontot som 4-åring, känns inte rättvist mot Daley Lovin att jämföras där :p

Jag fokuserar på det som intresserar mig, vad andra fokuserar på får stå för dem.

Att Nuncio är mycket bättre är det inget snack om.

Sen är det inte rättvist att snacka pengar om en häst som varit i USA och kört heller.

sirlarsson 2015-06-23 11:21

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 441122)
Jag fokuserar på det som intresserar mig, vad andra fokuserar på får stå för dem.

Att Nuncio är mycket bättre är det inget snack om.

Sen är det inte rättvist att snacka pengar om en häst som varit i USA och kört heller.

Daley Lovin har väl kört ett antal lopp i USA också dock?

sirlarsson 2015-06-23 11:31

Hoppas Daley Lovin kan bli att räkna med i Elitloppet nästa år får jag väl avsluta med och hoppas Redén kan låta någon annan köra hans topphästar för jag tror dom får klart större chans att vinna storlopp då.

kallekula 2015-06-23 11:32

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 441108)
Nej du, Spelvärde spikade Truculent. Smilin Eli rankad trea, som andra b-häst.
Daley var utanför V64 om du menar den, inga tips dit.

Så långt är jag också med, men jag menar spelvärdes tidigare kommentarer som du med all säkerhet också läst

Filmtokig 2015-06-23 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 441124)
Hoppas Daley Lovin kan bli att räkna med i Elitloppet nästa år får jag väl avsluta med och hoppas Redén kan låta någon annan köra hans topphästar för jag tror dom får klart större chans att vinna storlopp då.

Visst är det så, samma gäller Nuncio tror jag.

sirlarsson 2015-06-23 11:35

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 441126)
Visst är det så, samma gäller Nuncio tror jag.

Japp håller med, både Redén och Melander måste inse att deras styrkor sitter i tränandet och inte körandet. :cheers:

Helge 2015-06-23 11:51

Citat:

Ursprungligen postat av kallekula (Inlägg 441125)
Så långt är jag också med, men jag menar spelvärdes tidigare kommentarer som du med all säkerhet också läst

Efter 7 starter i Sverige så kan nog alla bedöma hästen fina prestationer utan att läsa någonstans. Du med va?

Mina favorithästar hos Daniel är Delicious U.S, Call Me Keeper, Daley Lovin, Windy Ways och Sorbet. Det är topp 5 hos mig personligen.