![]() |
Citat:
|
Man kan säga såhär...Reden är inte den vassaste kniven i lådan....
|
Citat:
|
Reden vinner inga lopp tyvärr! Nu jobbar vi in 5,7,11 för dubbeln. dock bara 30kr men va fan!
|
Heja Johan, Sciacallo O.M. för V6...
|
Citat:
|
Citat:
|
Reden ska nog sluta köra lopp på ett tag, hare åt Ludde, då har det gått långt
|
Citat:
|
Citat:
|
suck..
|
Skickliga atg live referenter. Han har efter ett varv fortfarande missat att totofavoriten galopperat
|
Citat:
Livet är kort, börja ta vara på det istället gubben. vi ses på jägers imorgon skål på dig. |
Citat:
|
Citat:
Idag sista 1200 i dödens, i mål på 1.11.4 medel. Detta är en fet NG nästa gång ♥ Kul att se den så fin då den var enormt sliten när den kom. Bra jobbat Daniel! |
Citat:
|
Tänkte gå all in på Daley Lovin men till det oddset - nej tack. Njuter av loppet ist ♥
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
(min Elitloppsvinnare i år men blev inte inbjuden) |
Citat:
|
Hollyfield lopp 12 Halmstad.
Sen blir det en virre i stugan :) e ju semester hehe |
grattis alla som vann, nya tag imor, vi tar dem imor
|
Citat:
(bilden raderad, only for the best) Intervju från Spelvärde som jag raderar inom 5 minuter ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Nästa lopp. 11an barfota runt om ffg trots att det inte lyser dubbelrött. Men har inte sett kvaloppet och från spår 11 är man väldigt beroende av att det blir tempo. Annars inte en så dum häst i detta gäng.
|
Citat:
|
Citat:
Det är direkt dåligt. Mina fem cent. |
Citat:
|
Citat:
Själv har jag spanat de här två starterna, hur annars bedöma en främmande kuse som var ett vrak när han kom. NU börjar det likna en vinst, oj vad fint han tryckte sönder din världsstjärna ;) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|