Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Åby jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24244-v64-aby-jackpot/)

DIF 2015-06-25 19:26

Ludde skulle kunna sitta i rygg ledaren och backa sig ut och runda fältet bara för att få chansen att köra till täten.....
jag gillar ludde, han gör sporten roligare på många sätt, men han måste ju för fan kunna göra bedömningar från gång till gång???!
Ibland kan man nöja sig med andra eller tredje ut, eller sitta med en lugn dödens om man tror sig ha en bra pålle. Inte nödvändigt att gå all-in i varje jävla giv!
På samma sätt borde några av de andra inse att man inte måste smyga och köra på chans i varenda jävla lopp, det är lika fel!
Fördelen med Ludde är att alla läser honom, nackdelen är att han kan förstöra alla loppen och sedan hoppas ju 50% av hans kusar......
Inser att jag idag är jävligt arg på mig själv som klev i den väl synliga fällan igen!

asgaya3141 2015-06-25 19:28

Tydligen var Creatine grym i provloppet.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=OCzmchgMlVQ

Stankarn 2015-06-25 19:30

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 441635)
Elitloppet är sprint. Detta var medeldistans... :p

Inte för att strö salt i några sår men favoriten kom i mål på ....13,6? Vad gick då sista 1500 på, efter den "urladdningen"? 1.15?

Inte undra på att den var mer än dubbelt så mycket streckad som andrahandaren...!

Chiron 2015-06-25 19:30

Citat:

Ursprungligen postat av asgaya3141 (Inlägg 441640)
Tydligen var Creatine grym i provloppet.

https://www.youtube.com/watch?featur...&v=OCzmchgMlVQ

Blev tydligen inte ens pressad och gick med järnskor...

Stankarn 2015-06-25 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 441637)
Lövgren kommer till start med en häst som vunnit 3 av sina 4 starter, får ledningen helt gratis men släpper varvet kvar när värsta konkurrenten ställer frågan?!

Flemming lär väl knappast idiotköra om han får svar med en häst som startat 3 ggr?!


Nej jag har länge haft Lövgren som en kusk jag inte gillar eller kommer "rätt" på men nu hamnar han högst på listan över kuskar jag ogillar!!

Lövgren tillhör samma grupp tränare som Fredrik Persson, Håkan Eriksson m fl. De är rädda för att hästarna ska bli trötta i lopp. Värsta smygresan och hoppas på en lucka 200 kvar (som kommer i nån promille av loppen). Nån gång sitter det!

Manprinsen 2015-06-25 19:35

Johnny Takter är ingen lallare. Kung Johnny.

Synd att man trodde mer på Torbjörn Simberg :p

Major 2015-06-25 19:35

Bra Takter !!
7x4 kvar V6

Dalle82 2015-06-25 19:36

DD 7-8 mot 1 50 kr

Filmtokig 2015-06-25 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 441645)
Bra Takter !!
7x4 kvar V6

Lycka till mannen!

hoola 2015-06-25 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 441637)
Lövgren kommer till start med en häst som vunnit 3 av sina 4 starter, får ledningen helt gratis men släpper varvet kvar när värsta konkurrenten ställer frågan?!

Flemming lär väl knappast idiotköra om han får svar med en häst som startat 3 ggr?!


Nej jag har länge haft Lövgren som en kusk jag inte gillar eller kommer "rätt" på men nu hamnar han högst på listan över kuskar jag ogillar!!

Du är inte ensam om det!Förresten sa Ludde (färgklicken) i en TV-intervju häromåret att han inte gillar Lövgren som person.Frispråkigt värre...

Olsson43 2015-06-25 19:37

Men ingen slår Robin han pratar ju bara massa skit under loppen..Nu får det fan vara nog...

dado 2015-06-25 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 441645)
Bra Takter !!
7x4 kvar V6

lycka till mannen

mackpeter 2015-06-25 19:39

DD 1,5,8 - 1 x 100:-.
Luddes ser ut att kunna ta andra.

hoola 2015-06-25 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Olsson43 (Inlägg 441649)
Men ingen slår Robin han pratar ju bara massa skit under loppen..Nu får det fan vara nog...

Jag undrar just - från Gävle hör man banreferenten.Varför skall Robin in från Åby?

Speedyearl 2015-06-25 19:41

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 441643)
Lövgren tillhör samma grupp tränare som Fredrik Persson, Håkan Eriksson m fl. De är rädda för att hästarna ska bli trötta i lopp. Värsta smygresan och hoppas på en lucka 200 kvar (som kommer i nån promille av loppen). Nån gång sitter det!

Jo det är jag väl medveten om men jag kan inte förstå hur man tänker när man kommit till spets enkelt och värsta motbudet kommer upp jämsides och får överta varvet kvar?!

Lövgren satt ju inte bakom en 50 oddsare utan en häst som vunnit sin 3 sista starter och visat en finfin löpskalle!

Svarar man inte upp ledningen med förutsättningarna som var just då kanske man borde ta sig en funderare...


Hoppades han att det skulle komma nån kamikaze a la Ludde och trycka utvändigt sista varvet eller hur fan tänkte han?!

Kan ju lika gärna komma överens innan loppet att Flemming tar segerchecken så kan de andra köra om smulorna..slipper ju Flemming omaket med att frakta dit hästen med!!


Och visst, hästen kanske inte kändes fräsch och därav släpp..men då känns det ju inte som han borde styrt mot ledningen i första skedet heller...



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved