![]() |
Vad tycker ni om Ready Ribb som storfavorit då den har galopperat 5 av 6 senaste loppen med auto, kan dessutom bli fast på innerspår? Motiverat? :ohmy:
|
Citat:
|
Citat:
Han strulade till det för sig själv precis innan bilen släppte för då gungade vingen upp och han skulle under den och då blev det galopp. Han gick ett ruskigt upplopp efter det. Men han är omogen och orutinerad och spår ett är inte optimalt då han inte är snabb ut. Kommer han bara ut så är distansen ett klart plus och han har absolut kapacitet för att vinna. Ser väldigt fin ut i jobben annars och har tränat på rejält inför den här starten. Troligtvis blir det barfota bak på lördag. |
Den har galopperat alla lopp med bil :D
Citat:
|
Citat:
Nej jag tror svenskarna är iskalla här, hitta rätt norrbagge som vi kan spika istället. :evilgrin39: |
Citat:
Jag spelar efter scenariot BBS i spets och vansinnes press i dödens från en felfri Ludde, vilket öppnar upp loppet och att någon av speedkulorna i loppet hinner fram över det 205 m långa upploppet. Garderar loppet hårt med 8 hästar och hoppas på utväxling, om jag nu mot förmodan är kvar. |
Piraten vinner troligen. Finns ingen häst i Sverige just nu som kan göra om det han gjorde i Boden i näst senaste starten. Senast joggade han bara. Har utvecklats sedan Elitloppet som gjorde honom gott. Hamnar han bara inte sämre än 3:e ut och det blir bra tempo så är chansen väldigt god. Hans var väldigt nöjd med senaste jobbet.
|
Den vinner inte, är struken :D
Citat:
|
Citat:
sedan många år, 4 andelar, max 10.000 rader. Systemkonstruktörernan har blandat flyt med stort travkunnande, så vinstmedel har hållit bolaget flytande under en massa år. Nämnas bör att jag aldrig satt ihop systemet. Men på innebandyn senast, lät det som OTP skulle spikas på allt, killarna känner Strömberg väl. Deras träffbild, när det gäller chansspikar är grym. Vet inte om det blir OTP som spik förrän i morgon. Själv målar jag på med 8 st. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Strykningen av OTP lär gynna Delicious en hel del. Nu finns det ju möjlighet att runda den norske atlantångaren lite enklare.
Jag är tveksam till att hon vinner det här dock |
Känns som Maven tar hem det här nu
|
Citat:
1 Ready Ribb kanske är bästa hästen i loppet - men vart hamnar den? Kanske är något överstreckad (42 % just nu) då jag tycker det finns flera andra ganska bra hästar i loppet. 11 Mellby Club är en bra häst som gick en bra tid senast och troligen gör en bra insats imorgon, endast 14 % i nuläget. 6 Unity Knick är en möjlig skräll enligt mig. Skulle den få loppet så tror jag det kan gå faktiskt! Gått två bra tider i de två senaste loppen från usla lägen och en av de formstarkaste kuskarna sitter upp ju så pass upp! :D 4 % på den. 3 Lass North Star kan bli svår att slå från ledningen, precis som du säger. Endast 6 % på den just nu. |
Citat:
Persos Bojje på 4%, bra häst och bra offensiv kusk, känns också ganska intressant om än inte på samma sätt som nordstjärnan. Juvels Boy också som verkar vara en duglig sort, mycket streckvärd på 1%! |
Juvels Boy har varit 2a efter Ready Ribb.
RR har ALDRIG gått felfritt bakom bil !!! Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Peter säger i intervjun om V75-4 det man redan var nästan säker på, Photoboy kommer släppa till Gantab som ska ladda för ledning och köra så länge lampan lyser. Överfall av Jepson eller Örjan är de enda reella hoten mot vinst. Chansen måste slå över 50% sammantaget och det är ju ingenting annat än en kanonspik för han lär ju inte bli större än en andrahandare på runt 25%!
Innan sista minuten-infon har jag redan i princip gjort klart systemet. 33600 rader reducerat till 5082 rader: (2),4,5,7,8,10 1,2,(3),7,8,11,12,13,14,15 2 1,(3),5,6,8,9,11,12 (1),2,6,7,10,12,15 1,5 3,(4),5,7,9 Krav: Minst 3 parentesvinnare och minst 1 streckad under 10% Lycka till imorrn allihopa, om någon skriker i liven vid målgång av Årjängs stora och sexsiffrig utdelning så är det bara jag som firar lite! |
Citat:
|
Citat:
Mvh Uffe |
delicius us ..är klart;)
|
Citat:
|
Citat:
Skapade denna tråden precis, kan vara värt att läsa för dig om du är sugen! |
Citat:
Men, en fråga bara, är inte kraven lite hårt ställda? |
Citat:
|
Citat:
|
Ska bli intressant att se om de fått ordning på banan tills imorgon. De har tydligen skrapat av 3 cm som är ersatt av bättre material. Gantab Håleryd tror jag mycket på. Mino borde det vara dags för snart och Goop har ett par intressanta hästar från första spår. Speciellt Dominator. Helgarderat med Nadal Broline.
|
V75 inlämnat. Spikar Gantab Håleryd, Mino och Dante Boko och tror på dem i den ordningen.
|
Någon som har koll på spelvärdes spikar till imorgon? Dom var vassa på Årjäng förra året :)
Funderar på spik på Dominator då Goopen borde vara revanschsugen efter att missat med 2 favoriter :) |
Dominator är för mig definitivt en spik med spelvärde :clap:
|
Fel...
|
Frågan är om Svanen vill köra i ledningen i fjärde. Verkar lite veligt om det. Det är väl femman som är först framme och ställer frågan, eller tar sig Eriksson eller Westerholm fram först och trycker till?
|
Se loppet, den galopperade !
EDIT: Annars hade jag inte sagt det :lol: EDIT2: ATG skriver in siffror de får, du ska inte tro att någon av dem tittar på trav :rolleyes: Citat:
|
Avd 7
SS. rankar 4-91537-26-8 TT. rankar 149-753-26-8 ändå tar båda med 7 st i sista avdelningen. Lite lustigt eller ligger det något bakom den norska hundra oddsaren? |
Bägge hade den som 1a reserv innan OTP blev struken.
EDIT: Den är speedig som F, men den speedar aldrig förbi dessa. Dessutom är den rätt seg ut. Citat:
|
Citat:
|