Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Visby 8/7. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24325-v86-visby-8-7-a/)

Liljendahl 2015-07-08 13:31

Expensive river vinner med 20m idag om Ulf vill.

dado 2015-07-08 13:32

nån info om brothers in am i avd 3? hur bra är den?

Helge 2015-07-08 13:34

http://i.gyazo.com/4eb2793d132ec21b57c4459a2b5fea1f.png

Manprinsen 2015-07-08 13:35

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 443867)

Den där Semesterstängt måste vara en grym häst!

Helge 2015-07-08 13:37

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443868)
Den där Semesterstängt måste vara en grym häst!

HAHA

:cheers:

grönvitt 2015-07-08 13:39

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 443864)
Både caddie hit samt iliano toll lär vilja åt ledningen. Som putte skrev, inte en chans att de kommer släppa till Erik. Sen kan askö absolut vinna, men det blir isf bakifrån. Min vinnare i loppet, helt klart iliano där jag tror man når spets & sen ställer Kim klockan på 15, går inte att ta ngt bakifrån då sista varvet.

Iliano Toll var bra på Eskilstuna i ett lopp där Caddie Hit var favorit. Var sedan inte alls lika bra på Mantorp. Då han blev totalt avklädd av Time Machine.

Caddie Hit har vunnit ett enkelt lunchlopp. Båda körs av offensiva kuskar och gör ingen av de bort i starten är risken/chansen stor att de tar livet av varandra.

Går det för sakta kommer med all säkerhet Robban. Askö Q har ju vunnit den hårda vägen också. Men jag tror Erik kör bakifrån även om de försöker köra sakta.

Tror att kör de bara inte för sakta så rundar Erik gänget till slut. Ja jag vet att det är svårt att vinna bakifrån på Visby.

AndyMart 2015-07-08 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Liljendahl (Inlägg 443865)
Expensive river vinner med 20m idag om Ulf vill.

Kan börja med att försöka ta in tjugo på 1, 3 och 5.

Manprinsen 2015-07-08 13:46

Citat:

Ursprungligen postat av grönvitt (Inlägg 443870)
Iliano Toll var bra på Eskilstuna i ett lopp där Caddie Hit var favorit. Var sedan inte alls lika bra på Mantorp. Då han blev totalt avklädd av Time Machine.

Caddie Hit har vunnit ett enkelt lunchlopp. Båda körs av offensiva kuskar och gör ingen av de bort i starten är risken/chansen stor att de tar livet av varandra.

Går det för sakta kommer med all säkerhet Robban. Askö Q har ju vunnit den hårda vägen också. Men jag tror Erik kör bakifrån även om de försöker köra sakta.

Tror att kör de bara inte för sakta så rundar Erik gänget till slut. Ja jag vet att det är svårt att vinna bakifrån på Visby.

Ungefär så jag har resonerat också. Jag litar mer på Erik Adielssons klocka i det här fallet än Kim Erikssons. :)

Helge 2015-07-08 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443872)
Ungefär så jag har resonerat också. Jag litar mer på Erik Adielssons klocka i det här fallet än Kim Erikssons. :)

Känns som Erik har bra chanser idag. Elit Sjöhammar och Askö Q 100 % på Visby ;) Låter som spets och slut på Elit om man läser hemsidan hos Stig H.

http://i.gyazo.com/c3f5035d228decb5c488ac900be59c10.png

robfri 2015-07-08 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av grönvitt (Inlägg 443870)

Att jämföra dagens hästar med time machine är väl dock inte så snällt, det är ju en långskubbare av högsta rang som startat i bla harpers & varit en betydligt större favorit än montdore i dagens lopp.

Manprinsen 2015-07-08 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 443873)
Känns som Erik har bra chanser idag. Elit Sjöhammar och Askö Q 100 % på Visby ;) Låter som spets och slut på Elit om man läser hemsidan hos Stig H.

http://i.gyazo.com/c3f5035d228decb5c488ac900be59c10.png

Helt klart, får bli mina spelvärda spikar idag som det ser ut nu. Kan man få ett klartecken på Traveling Man i sista också? :cheers:

grönvitt 2015-07-08 14:05

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 443874)
Att jämföra dagens hästar med time machine är väl dock inte så snällt, det är ju en långskubbare av högsta rang som startat i bla harpers & varit en betydligt större favorit än montdore i dagens lopp.

Jämför inte alls. Beskrev vad som hände på Mantorp.

grönvitt 2015-07-08 14:06

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443875)
Helt klart, får bli mina spelvärda spikar idag som det ser ut nu. Kan man få ett klartecken på Traveling Man i sista också? :cheers:

Är väl redan lämnat. Kolla Redén Twitter eller dn kvällstidning som snappat upp twiden.

Helge 2015-07-08 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 443875)

Ovanligt Daniel sticker ut hakan så som han gjort, kul. Så han har ju lämnat klart iaf. Själv är jag inte klar med loppet men klart den ska med om sos. Västerboonthenews 100 % på Visby. Asså 156 meter upplopp, det är liiiite det ;)

grönvitt 2015-07-08 14:25

Hur är det att hålla spets från innern på Visby? Om rakorna är korta blir avståndet kort mellan kurvan och starten. Är det som Örebro innan man bytte distanser eller går det att hålla ledningen från innern?