![]() |
Citat:
|
Behåller Montdore som spik och byter ut Digital Winner mot Seattle Zet. Tyckte inte Digital såg så övertygande ut i den tidiga värmningen och väntar inte på att lämna in ifall ATG faller ihop igen.
|
Avd 1-Tvåhästars i första 2 Enya Boko som sett bra ut i träning och var fin i loppet på Kalmar och 3 Man Winner som äntligen fått ett bra spår.Tror Elit blir över.
Avd 2- I Andra 1 första häst samt 3,14 spets på Visby är 👑 kungligt Avd 3- Lås på Robert och Lill Untersteiner Avd 4 - Spik Debra boko. Avd 5- Form och klass överlägsen Monitorer Avd 6 - som föregående lopp 11 top of the Word Avd 7- Här har jag känsla för 10 Dennis castella, som kan få ett fint lopp i rygg på Real Dreams Avd 7- 5 Västerbo On The news, hur bra var han inte sist. Inga miljoner men 5-30 tusen kan det bli. |
Citat:
|
Citat:
|
Nu såg det betydligt bättre ut för Digital i andra värmningen. Hmm!
|
Citat:
|
Elit Sjöhammar ser kanonbra ut! Måste ha god chans om den når spets!
|
Hoppas Melker nu för helvete
|
Spets tog den som jag trodde först men ändrade mig och spikade inte, hoppas den torska nu.
Bra var den iaf! |
Tog bort bakspåren här. Visste att det skulle bli överpace, men trodde att någon av framspåren skulle profitera på det. Hoppas på Erik, men tror den torskade.
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Yes!!!!! :claps:
|
Skit! Tar man bort en häst så vinner den med garanti.
|