Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   atg.se ligger nere? (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24332-atg-se-ligger-nere/)

hoola 2015-07-08 17:15

Citat:

Ursprungligen postat av Stekare (Inlägg 443938)
De kan förmodligen gå i pension efter detta

...med våra pengar.

Och så gnäller vi över att grekerna pensionerar sig tidigt på vår bekostnad:thumbdown:

Dalle82 2015-07-08 17:20

Pinsamt! Nu har det iofs löst sig! Blir desto mer förbannad på idioterna på åmot som kör omstart efter omstart! Tar mig ett bad och en grogg i väntan på bättre tider! AVGÅ! jippobanor

hoola 2015-07-08 17:22

Följande hittar man bl.a på ATG´ss sidor:

"ATG är ett jordnära företag med bred folklig förankring. Med det följer ett stort mått av ansvar. Vi vill kunna stå upp för våra produkter, idag och i morgon".

"Arbete pågår...
Denna sida är inte färdigställd ännu. Håll ut!"

Jajjan 2015-07-08 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 443902)
atg.se har försvunnit...får upp följande felmeddelande: The requested URL /index.jsp was not found on this server.

Och supportnumret hos ATG tutar konstant upptaget, inte ens ett autosvar om ev. driftstörningar går att få...

Fler som har problem med att surfa in på atg.se???

Det blir så när de få FORTRAN programmerarna som
fortfarande kan andas utan hjälp,
drabbats av "rigor mortis".

Med ATG in i framtiden, köp en skrivmaskin.

AndyMart 2015-07-08 17:37

Anonymous som hackat systemet.

drakdead 2015-07-08 17:45

Hur får man fram en v-86 kupong?Har aldrig använt ATG Classic

Helge 2015-07-08 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av Stekare (Inlägg 443946)
Nu hänvisar man till Classic sidan om man vill spela ikväll LOL

Den hederliga fina Classic sidan som ska gå i graven, den enda som fungerar.

AndyMart 2015-07-08 17:55

Apparna fungerar. iPad och iPhone funkar ATG alltså på.

krilla18 2015-07-08 17:56

Citat:

Ursprungligen postat av Stekare (Inlägg 443946)
Nu hänvisar man till Classic sidan om man vill spela ikväll LOL

Är det någon som vet hur man går till väga med "gamla" ATG sidan om man som mig vill spela Jokersystem?:cry:

boozty 2015-07-08 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 443958)

Jag kommer hålla tyst minut när den går i graven och mycket talar för att jag slutar spela på atg tills dom har en fungerande sida igen... beta sidan håller inte måttet för mig och atg.se är byggd med flash som är den absolut sämsta tekniken att bygga en sida på (den som kom på idéen borde bli placerad på en öde ö)

Migge 2015-07-08 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 443958)

Men ingen som helst info om dom övriga ATG-sidorna & varför det strular finns det att finna på Classic-sajten...kan nog tycka att det är svagt & ett hån mot kunderna att låtsas som ingenting för tillfället!

boozty 2015-07-08 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av krilla18 (Inlägg 443963)
Är det någon som vet hur man går till väga med "gamla" ATG sidan om man som mig vill spela Jokersystem?:cry:

logga in på spela/logga in så får du upp ett nytt fönster sen fliken längst till höger står det "fil" dit ska du.

Puff 2015-07-08 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av boozty (Inlägg 443964)
Jag kommer hålla tyst minut när den går i graven och mycket talar för att jag slutar spela på atg tills dom har en fungerande sida igen... beta sidan håller inte måttet för mig och atg.se är byggd med flash som är den absolut sämsta tekniken att bygga en sida på (den som kom på idéen borde bli placerad på en öde ö)

Bra sammanfattat. Frågan är vem som ska ha våra kondoleanser efter att classic.atg.se har dödats av ATG?