![]() |
Citat:
Björn är dock grym, går inte att säga annat. Måttade in med millimeterprecision när han såg att Jansson tvekade. |
Skillnaden mellan toppkuskarna och de "vanliga" men bra kuskarna såg man här. goop jobbar ju in hästen, medan Tobbe nästintill bara sitter...
|
tobbe och kenneth haugstad ska man aldrig spika dem aldrig i livet kolla på repris innan mål hur goop gör med sulky han vill vinna
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Jag kommer aldrig rätt på den här förbannade omgången. Ifjol torskade jag 7:an på fransosen som blev diskad, och i år inleder man med en spik som torskar med en halv kuklängd.
Bara att gå och ta sig en sup. |
fattar inte vaRför ska inte spika BG I FÖRSTA bästa hästen och bästa kusken samt bra spår.
|
Så otroligt dåligt av Tobbe gubben, BG kör som ett proffs det är helt jävla otroligt hur i helvete han sätta nosen före så jävla perfekt. Hatar BG men han e ju fan duktig asså. Tobbe kan ju dra o hänga sig, va fan tror han? Sover i vagnenm gunga lite på fläsket för fan så hästen får lite knuff.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Fan! Min chansspik och vinnarspel!
|
Nu vann Ingves som jag dissade helt så det är bara att luta sig tillbaka och njuta av sporten istället.
|
slängde ingves spöt?:)
|