![]() |
Synd att någon gick ut framför goop på upploppet :/
|
Äckliga pensionär ingves, 1% ska ju sitta där så jävla trökigt detta.
Först ska ju Tobbe vinna o nu ska ju 2:an som är 1% vinna men näääääää vi ska rada upp favoriter |
Citat:
Trodde att Malmqvists skulle kontra men icke! Mina chansspikar torskar alltid med liten marginal känns det som. Synd på vinnarspelet också, oddset var ju riktigt bra... |
Malmqvist kan man lita på! Står i 40 ggr pengarna men kör som om han skulle sitta med överlägsen favorit. Det var nog inte så många som såg den komma...Och vem vann? Jo, 7 Tango Negro - som återigen körs för vinst. Och som synes svårt att hinna fram från bakspår på Jägers. Ser bra ut!
|
:)
Citat:
|
intressant med alla tipsters som spikade björn här med bakspår på kort distans på jägers som stor favorit. Att vissa aldrig lär sig:)
|
Kul för Riordan att han fick vinna ett storlopp iaf. Sympatisk kille.
|
Citat:
|
jaha då kommer min idiotspik. holländaren från spår 7. det måste ju ändå börja skrälla nån gång så det kan lika väl bära eller brista med detta loppet:)
|
Rio Grande nu. :popcorn:
|
Citat:
|
Citat:
Ägarna vill nog kunna säga ett och annat till tränaren. Jerrys svenska är nog inte heller så bra den heller... |
Ja jag säger då det... danskar och holländare kör som idioter och så kommer en svensk och vinner :lol:
|
jaha den var ju ruggig holländaren men den utländske kusken fick som så många gånger förr inte till det:)
|
Citat:
|