Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Rättvik (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24369-v64-raettvik/)

AndyMart 2015-07-13 20:33

Kan helt ärligt inte förstå hur Ready For More kan vara i princip jämnspelad med Cool Keeper på DD-spelet. Ska Ready For More plocka den från dödens eller va?

Det som kan hända är att Kaj Widell får hjärnsläpp och dundersvarar eller att Air Frame ska bädda för Screen Height. Båda de scenarion känns dock långsökta.

Cool Keeper absolut toppchans i sista. Upplagt för spets och slut.

Ante30 2015-07-13 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 444969)
Kan helt ärligt inte förstå hur Ready For More kan vara i princip jämnspelad med Cool Keeper på DD-spelet. Ska Ready For More plocka den från dödens eller va?

Det som kan hända är att Kaj Widell får hjärnsläpp och dundersvarar eller att Air Frame ska bädda för Screen Height. Båda de scenarion känns dock långsökta.

Kajan svarar inte, isåfall kan man ju lägga ner med att lyssna på intervjuer.

asgaya3141 2015-07-13 20:44

Lets Dance fick knappt stryk(hals) av ready näst sist. stsn. Ni som letar kantbollar

Khiarshoor 2015-07-13 20:47

Klaus Kern kan svara ledningen. Det är på det scenariot jag lirar Ready For More..

Kommer COol Keeper till spets vinner den. Speciellt om den får dämpa i spets

MikaF 2015-07-13 20:47

Citat:

Möjligt att du har rätt men jag gillar inte Leif Witasp så dissar honom även om hemmabana.

olle 2015-07-13 20:48

Citat:

Det är väl stallformen som talar för Ready For More. Stall Witasp har om jag ser rätt vunnit två lopp (massor av starter) under hela juni och juli.

Två vinster sedan den 9 maj (på över två månader)

hoola 2015-07-13 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 444965)
Kunde inte bli så mkt bättre början.

Galet..

Sorry...

olle 2015-07-13 20:59

Jisses vad mycket skräp i dd-1. Var ett V75 lopp (klass 2 försök). Jämför med startlistan till klass 2 försöket på lördag på Axevalla. Kanske inte så lyckat med V75 lopp ute på orten på vardagarna ?

Khiarshoor 2015-07-13 21:03

En efterhandare, men står i ombudet och har förlorat 4300 på två dagar.

Cool Keeper är min räddningsplanka. Är så jävla nojjig för att han inte vinner....

Kom igen WITASP, håller aldrig på dig. SPelar aldrig på dig. Men snälla vinn detta som du brukar med COol Keeper.

Häxar det inte i spetskörningen borde du vinna :cry:

MikaF 2015-07-13 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 444976)
Sorry...

Ja satte ihop raden lite för snabbt...Klart Neutron som Helge här t.o.m varnade för borde varit med......men ny tag......Iallafall bra V spel på Mellby Apollo

hoola 2015-07-13 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 444980)
Ja satte ihop raden lite för snabbt...Klart Neutron som Helge här t.o.m varnade för borde varit med......men ny tag......Iallafall bra V spel på Mellby Apollo

4 X var bra betalt:claps:

Khiarshoor 2015-07-13 21:08

Inget värde på V64 ändå min broder! Klart alltid kul att vinna. Men sjukt blygsamt värde.

Jävligt nojig över Cool Keeper. Den vinner inte, har tungt lir på dubbeln för att rädda dagen! Jynxar mig själv ...

MikaF 2015-07-13 21:09

Citat:

Reijo håller Ready for more sommsin bästa chans idag....få se vad det är värt?

AndyMart 2015-07-13 21:14

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 444982)
Inget värde på V64 ändå min broder! Klart alltid kul att vinna. Men sjukt blygsamt värde.

Jävligt nojig över Cool Keeper. Den vinner inte, har tungt lir på dubbeln för att rädda dagen! Jynxar mig själv ...

Andas. Har också DD mot Cool Keeper (438 kr Neutron-CK) men den vinner/förlorar inte för att du sitter och skriver här. :lol:

Tycker den har bra chans, därav jag spelade en dubbel rakt ut med den, torskar den så får man ta det, antingen är någon annan bättre eller så är något i min analys fel. Tror fortfarande på toppchans, man kan ju inte ändra sin tro för att man ligger bra till.

hoola 2015-07-13 21:18

Citat:

Från dödens blev det...