Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64-Axevalla (fredag) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/24387-v64-axevalla-fredag/)

olle 2015-07-17 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 445650)
Jo jag vet det, svårt att missa. Vet du varför? För att du går off topic med det i varannan tråd. Någon borde starta en "Exempel på tillfällen då rödmarkerade barfotahästar överspelas på atgs vinnarspel" åt dig också.

Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.

DIF 2015-07-17 20:09

En dansk ska ej mäta kuk med en svensk.....nu bäddade det ju iofs för en annan dansk.
Kul lopp att se på

Helge 2015-07-17 20:10

Bort på V6, bara njuta av Daniels fina hästar nu då ♥

:cheers:

mackpeter 2015-07-17 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 445662)
Oroande för de som spikat att man väljer att köra Time Machine barfota runt om.

Han hoppade i Örebro bfro. Men då var det ett helt annat motstånd.

Dalle82 2015-07-17 20:14

Borta på flerisen V4 så ska jag leva vidare så måste det smälla i nästa! Tvivlar dock på det med sommarbarnor osv! DD kör rank 1-3 i både.Dd1 och 2 håller ju 9 av 10 dagar haha

Draxxler 2015-07-17 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av Draxxler (Inlägg 445611)
Såg inte lopp 3 men tror att 7 Encore Zon vinner v64-3. Den står verkligen på tur nu :) Hoppas den får loppet!

Det spelet satt fint ja :) sa ju att den stod på tur! :cheers:

Dalle82 2015-07-17 20:18

:cry:
Citat:

Ursprungligen postat av Draxxler (Inlägg 445668)
Det spelet satt fint ja :) sa ju att den stod på tur! :cheers:

Grattis! Hade den stått lite högre så hade jag nog satsat en guldpeng på den hahav

Draxxler 2015-07-17 20:20

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 445669)
:cry:
Grattis! Hade den stått lite högre så hade jag nog satsat en guldpeng på den hahav

Haha ja oddset var väl inte världens finaste men ändå :)

mikaels 2015-07-17 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 445663)
Det var väldigt vad det skrivs om mig. Varför inte skita i vad jag skriver om det irriterar så mycket. Tror tom det finns en möjlighet på forumet att välja bort inlägg från dom man inte gillar. Så ett tips är att utnyttja den funktionen om man inte vill läsa mina inlägg om barfota och Norrland istället för att bli så upprörd.

Jag kommer i alla fall inte låta andra bestämma vad jag skriver. Till skillnad från vissa andra så skriver jag aldrig något om enskilda medlemmar här och vad jag vet bryter det inte mot några forumregler att skriva om travpolitik eller om överspel på barfotahästar. Däremot är det väl mer tveksamt om det är tillåtet att skriva nedvärderande inlägg om andra medlemmar.

..vi norrlänningar vill aldrig vara elaka...du har lite rätt, fast fel ändå, men det spelar ingen roll, du duger;)

uLFStR491 2015-07-17 20:25

Citat:

Men håll dig on topic så blir allt bra!

Helge 2015-07-17 20:27

Ge fan i Olle nu!

Han är bra och en av anledningarna att besöka denna sida.

Ja, jag är också less på allt snack om norrlandstrav mm. Ibland rinner det över. för mig med gällande det.
Men Olle har en Point och oavsett så har han rätt till den, men helst i rätt tråd.

Så sluta hacka som ena fega kycklingar nu.

:cheers:

hoola 2015-07-17 20:31

Time Matschin...MATSCHIN???

Dalle82 2015-07-17 20:38

Guldtand gör bort dig ikväll!!

Jajjan 2015-07-17 20:39

Citat:

Att bli personlig med påhopp, är inget annat
än att dra ner brallorna på sig själv.

Dock tycker jag du skall lyssna på dagens sommarpratare
som går i repris ikväll på P 1, så tror jag du förstår varför
en och en annan går i taket, när du argumenterar om
Norrlandstravets framtid.

Tolloppa 2015-07-17 20:40

Jorma i jänkarvagn bakom Kapow Hanover. Nu tar vi betalt! :KO: