![]() |
Citat:
Jag spikar Naglo och Some Summit och utgångar Tessan och Kan ha. Mina miljondrag idag är Staro Ironmaid, Picasso och Elton Boko |
Ovanligt att Raffe tror att dom två största favoriterna har stor chans.
Jag tycker Some Summit är lite sårbar då både Linderoth och Hedqvist har 2 hästar med i loppet. Med så här stora prispengar så brukar det vara taktikkörning deluxe. |
Remee La Marc 5 % är omgångens bästa drag.
Kan komma till spets och lär i så fall få bestämma en bit. Uhrberg bra tempobedömare och behöver aldrig låta de andra komma in riktigt i loppet. Kör han bra så är chansen god att Remee vinner med en halv längd. Gynnad av körspö! |
Ett litet reducerat idag, med tvåhästarslopp, jag vet det är dumt...
1,2,6,7,8,11 2,5,7,8,11 8 1,6,8 3,6,11,15 3,6 (Chansar bort Veijo som finns med på ett bolag jag deltar i!) 6,12 (Tror på sos på 6 Kan Ha men 12 Augustus F känns kul här, tror den passar på Axevallas långa upplopp.) Lycka till! |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag spikar dubbelt pappa Unter idag. Tess och Canappealformore.
Some Summit är sårbar då det finns uppenbar risk för stallkörning från två håll. |
Man hör ju några väldigt intressanta grejer i intervjuerna som jag ser det:
Kajsa vill köra i ledning i andra! Och ledning kan det mycket väl bli! Tränaren vill se Olympia Tilly på innerspår! Och någon ledning är det inte tal om för den så det låter inget vidare på den andrahandaren! Norman ska backa direkt med Comte Du Pommeau. Stora minus på en betrodd häst! Ska man fylla på i sista tycker jag nästan Twigs Atkin är andrastrecket. Bra spår, snabb ut, form, barfota runt om. Rygg ledaren och slut inte alls otänkbart! För jag tror de spetsar och släpper till Erik. Tvilling! |
Låser på 7,11 i avdelning 1. KBK
|
det blir spik på Kan ha som jag tror leder runt om. Gör den om loppet på valla för ett tag sen så är den oslagbar.
blir även chanspik på bethel hanover som jag tycker ser ruggigt fin ut o ha lillchans på spets. Lite längre vila tror de från stallet ha gjort gott |
Citat:
|
Blir 3:e spik på Kan Ha då jag vill kladda på i övriga lopp.
|
Citat:
3, 5, 10 kan definitivt spurta förbi till slut om inledningen blir för tuff. Eketorpets Tess kan vinna, men långt, långt ifrån stenklar. |
Glöm inte Robban i 2:a då han lär profitera på körning där framme. Upploppet är långt och Robban är en rutinerad räv.
|
Det gör han inte.
Citat:
|
Kör två system idag, på mitt lilla egna så spikar jag Falcon Håleryd, Diamond River och Some Summit. Falcon gillar jag och den har gått bra i tuffa gäng. Diamond glider till spets och blir svårslagen och Summit är på förhand klar - barfota och rycktussar på bästa hästen! Nu kör vi!
|
Citat:
|
kan man spika nr 2 i första eller?
|
Jag har iaf lovat mig själv att aldrig någonsin spika Haugstad igen. Men alla gör ju som dom själva vill :)
|
Härligt Johan!
|
Helvetes skit jag höll på att skita ner mig när Jeppe kom, men Johan gungade och höll undan.
|
Haha vilken tomtespeaker, skriker stenhårt när det är 20 meter kvar till mål!
|
Naglo lika klappkass som väntat ;) Sänker vi Tjockisen i avdelning 6 också hohohoh
|
Det var en stark prestation av Falcon, och första spiken inne. Nu sätter vi nästa av bara farten :claps:
|
Citat:
|
Tur att Johan är vaken som kusk, hade det suttit en lallare bakom Falcon som inte hade jobbat lika hårt som Johan gjorde så hade Jeppe vunnit med en noslängd.
|
Vad heter paret i studion?
|
Surt!!! 3% på den var ett fynd :(
|
Citat:
|
Provar vinnare på Kajsa Nu-
|
Halva fältet kom bort via galopper - trist!
|
Hoppas ni tog med Robban som jag skrev tidigare :)
|
Härligt Kajsa!!! Förlåt att jag var dum mot dig för några dagar sen :)
|
Kunde inte Söderkvist kört galopp förra gången istället för att sabotera för Evelina? Går inte att komma rätt på den karln..
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu vill jag se Youana som vinnare (spik på V5) och Donna di Quattro på plats (raket).
|
Oroväckande med alla galopper dock
|
Citat:
|