![]() |
Barfota runt om och jänkarvagn på Lass North Star, sitter garanterat i spets och därifrån ska han slås. Satt kvar med krafter senast. Jag spikar i ett jämnspelat lopp.
|
Idag spikar vi Debra Boko och Lass North Star. Det får räcka med två spikar. Tror bägge sitter i spets och har bra chans att leda sina lopp runt om.
|
Grand Ale han galopperade från start i finska derbykvalet när han tävlade barfota runt om.
|
Haha trööök örjan!!
|
Per Linderoth axlar manteln efter Robert Berghs flytt.
|
Citat:
|
Citat:
Det tror jag också. |
Skoryck på en Gidde Palema avkomma måste bara liras.
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-07-25 Bana: Hagmyren, omg. 12 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 11 Pondus Apollo Vadet gäller startnummer 1 x 116,00 kr Totalt: 116,00 kr |
Citat:
Inte bara skoryck utan all in, blir ffg jänkarvagn, ¢¢ och helstängt. Även rycktussar men det är inte ffg. Här kan alla utrustningsändringskåta, få allt i ett paket ;) |
Verkar som många här har köpt Spelvärdes paket. ;)
|
Citat:
H.Svensson brukar det funka för ibland. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fick lira H.S på unibet till 45 gånger G.Brodda |
Tycker att det ser svårt ut idag, svårt att få "rätsida" på systemet. Jag hoppas på en skräll i stodivisionen, kallblodsloppet och att vi får ett sto som vinnare i Guld. Nä, det är nog att hoppas på för mycket.
Egentligen hade det nog varit bättre att spela en raket på spikarna, 15 ggr pengarna i dagsläget. Registrerat spel Datum: Lördag 2015-07-25 Bana: Hagmyren Spelform: V75, omg. 39 Avd Ordinarie hästar 1 7 Queer Fish 2 1, 3, 4, 5, 6, 15 3 4, 5, 6, 8, 10 4 4 Lass North Star 5 1, 6, 8, 10, 13, 14 6 6 Nimbus C.D. 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 Vadet gäller startnummer 1 260 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 630,00 kr Kvittonummer: 4D84 30CF 3B26 0818 |