![]() |
Erik släppte till Debra och satt där han gjorde.
|
Citat:
|
Sjukt vinnarodds på skorycket på Nikita Broline.
3 ggr pengarna på en häst som var 8 procentare på V75 i förmiddags om som de internationella spelbolagen erbjöd 20 ggr pengarna på igår. Men jag skrev om den redan i söndags i starten av denna slinga. |
Nu tror jag att Quid Pro Quo vinner. Hoppas att Ville tar emot Daniel.
|
Ännu bättre om Ville gör sitt livs lopp och spårar runt om, dock tveksamt om Olsson släpper till nån annan är Shaq.
|
Citat:
|
Kan man tänka sig att Ville kör för att ge Erik A en fördel? Eller är det för mycket konspiration över det? Jag kan inte låta bli att sätta en hundring på enda stoet, ska bli intressant att se var hon kan göra sista 400....
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-07-25 Bana: Hagmyren, omg. 12 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 6 Blended Scotch Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: C320 D029 73E4 0010 |
Lirade 250 kr på V75 och hade lagt en spelbudget på 300 idag så inte mycket kvar i spelkassan idag.
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-07-25 Bana: Hagmyren, omg. 12 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 8 U-hästar: 7 Harry Haythrow Vadet gäller startnummer 2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr |
Citat:
|
D Reden får kritik nu
|
Erik ville inte vinna idag tydligen.
|
Härligt race. Redén dåligt påläst om Daniel O som kusk, men blev ju bra för stallet ändå.
|
eller skall vi skälla på olsson?
Kan bli böter vilket jag hoppas. |
Säga vad man vill men tävla är han sugen på Daniel Olsson.:lol: |
Nu förstår jag varför Daniel Olsson jobbar på ATG-LIVE!
|