![]() |
Citat:
|
1? Eller 7? Tror inte på 4an!
|
Love Dancer upplever inte jag som vrålsnabb. Senast hade han fyra hästar innanför sig varav två galopperade och de andra två körde inte en meter. I tidigare lopp från framspår bakom bilen har han inte sett lika snabb ut.
|
Tre Linderoth hästar i sista med 3 bra kuskar. Nån av dom vinner på lite taktisk körning.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Får Shaq is Back ledningen är loppet över, är dock inte säker på att han når spets, då både Kash's Cantab (ev brftro ffg någonsin) och Democrat (Daniel antydde i idag att han troligtvis kör i spets om når dit) skall laddas från start då upploppet är extrem kort på Hagmyren (161m?) och spets är extremt gynnsamt. Om så blir fallet sjunker aktierna för herr Rede'n och Shaq is Back kraftigt. För övrigt tycker jag Daniel kör sina hästar i galopp i parti och minut, de senaste månaderna. Så kuskformen är minst sagt ett stort ? Blir det körning om spets så sitter Erik på leken. |
Lass North Star spårar runt om. Bättre chans till V75 seger än så här lär du inte få på länge Rickard.
|
Apropå Hagmyrens extremkorta upplopp:
Guiden har en liten ruta: "Så gick det i fjol", res fr V75 på akt bana. Hagmyren 4 okt -14 såg ut så här: Avd 1) 12 Time Machine Avd 2) 10 Uranium Avd 3) 4 Shaq is Back Avd 4) 11 Skymaster Avd 5) 12 Art Kjarvald Avd 6) 11 Willmore Trot Avd 7) 2 Quality Questioned Bara två vinnare från framspår! Men folk var tydligen medvetna om vinnarnas kapacitet för det blev ingen jätteutdelning, 29 716 kr för 7 rätt. Kommer ihåg att jag hade 4 och 2, sprack jag i 5 lopp?:ohmy: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har kollat hur det gick på Hagmyren 2013. V75 27 juli då. Och då stod framspåren som spön i backen, var bara en häst från bakspår. Såhär:
Avd 1 Silver) 5 Rocky Winner, Åke Svanstedt, i troget minne bevarad. Odds 1,42 Avd 2 KII) 8 Shiraz Brodde, Erik A. Odds 2,27. Avd 3, 3140) 1 Mellby Viking, Jorma. Odds 1,62. Avd 4 KI) 1 Molle C.D., Daniel Redén. Odds 1,40. Avd 5 Kbl) 13 Remelden, Bosse Eklöf. Odds 49,06. Jätteoddset berodde på att en viss Månprinsen kom tvåa.;) Och tur var väl det för annars hade det blivit väldigt låg utdelning. Tror jag. Avd 6 Brons) 5 Ulm Karsk, Mattias Djuse. Odds 4,70. Avd 7 Guld) 6 Panne de Moteur, Örjan. Odds 4,78. 7 rätt: 18 780:-. |
Citat:
|
Avd 4 vinner Gubben i lådan med "kryddmannen" Spiceman.:D
|