![]() |
Citat:
|
AALTO spelas en lite slant på.
|
Hade inte tänkt att lägga en krona på dagens omgång men v86 på hemmabanan på Onsdag. Får väl offra mig och slänga in en liten v4 och hoppas på några kronor till Onsdagens insats.
|
Laurentios Romeo en bra häst i grunden som gjort det bra i tuffare sällskap än dagens. Snabb från början och kan få en bra position. Olycksbådande med flera galopper men nu stabiliserar man hästen lite grann i balansen, förhoppningsvis blir det då bättre. Blir det bättre så är raden oddshöjande. Testar nog något litet med Stand Bayou (kanske MT Jeffrey) mot den och nån till på DD.
|
Citat:
:cheers: |
Ja varför inte. Måste bara fixa ett par detaljer så jag kan ta mig ut dit utan att behöva köra själv:cheers:
Blir travbussen från stan. Perfekt. |
Citat:
|
Citat:
Totalt hjärnsläpp och hade inte Baryton på DDn... Gjorde den berömda luckan ist.. 4,5,7 |
Citat:
|
Citat:
|
Fan oxå Björn har iskall form på hästarna. Där rök min flerbong v6 😣
|
Sådärja härligt Strömberg!!
|
Grym effekt på första barfota på Strömbergs häst. Det missade spelarna.
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-07-20 Bana: Rättvik Spelform: Dagens Dubbel, omg. 401 Avd Ordinarie hästar 1 6, 9, 12 2 4 Only in its Class Vadet gäller startnummer 3 x 10,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: AB2A 458A 7120 0058 Tack Drakdead! Har också letat som en tok vart spelkvittona hamnar när man "sparar" dom på datorn :D |
Stall Goop i normalform håller undan lätt i ett lopp som detta.
|
Citat:
|
Det vart inte bra för mig heller. Black på v4 och DD
|
goop förstörde allt varför släppte han inte istället
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tur jag sket i inlämning idag! Hade inte blivit många rätt :)
|
En 1procentare som rensar 6ggr??
|
Citat:
|
Spelvärde hade all den infon och sitter fett på det nu.
|
Citat:
:cheers: |
Camilla Collander lyckas med konststycket att hamna sist från spår fem....suck
|
Stäng inte av ATG-live efter sista V64-avdelningen - Vi ringer upp Yannick Gingras som kör Maven i Hugo Åbergs! /skriver Oscar på Twitter
|
Det krävs flera favoritsegrar för att jag skall få in en billig V64.
Som idag... Precis när avd.1 startade publicerade jag bongen på bongsidan och upptäcker nu att jag skrev nr. 14 i fjärde.Det måste ha skett i stressen för naturligtvis hade jag Goop ensam där med nr 13. Registrerat spel Datum: Måndag 2015-07-20 Bana: Rättvik Spelform: V64, omg. 135 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 4 (2) 2 5, 10 (7) 3 1, 2, 6, 8 (11) 4 13 Sudbury (2) 5 2, 3, 6, 9 (1) 6 6 Vison Fromentro (5) Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: 4F22 AB08 B704 8058 |
Procent
Citat:
|
Infon om Strömbergs fick man helt gratis i atglive :)
|
|
Citat:
|
V64 = 1087:-
V4 = 785:- DD = 429:- Inalles 2301:- Kanon för en småspelare:thumbup: |
Citat:
Intervjun med Strömberg på ATG Live och ditt utpekande av Barryton som intressant låg till grund för mina vinster idag.:cheers: |
Citat:
Idag vann du lite så vi slapp det ;) Grattis! |
Citat:
DD 200 kr X 42.98 rak dubbel Inlämnat i spelbutik, är det någon som misstror så får ni lära mig det här med att fota och lägga in bild på internet. |
Citat:
|
Citat:
En och annan tvilling har jag publicerat i efterhand - ALDRIG en V64,V65,V75 eller V86!!! De finns alltid utlagda.Till skillnad från dig som fotograferar dina ännu levande bongar men aldrig visar systemen i förväg. Så grattis från dig betackar jag mig för.:rant: |
Citat:
Bike ffg är alltid intressant |